gorsol Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Kong Graham forteller en humoristisk og god fortelling.FØRSTEINNTRYKK: King's Quest Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hørt mye bra av denne men dessvere venter jeg heller til alle episodene er ute slik slepper og vente for spille mer Lenke til kommentar
Jahkir Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ingen PC/Mac versjon? :O Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Christopher Lee? Trodde han var død..? Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ingen PC/Mac versjon? :O Det er på PC ihvertfall Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 339,- på steam for hele sesongen, kun Windows. Ser også at det skrives håndtegnede bakgrunner, så hvit jeg kan se så er alt i 3D med unntak av det lille du kan se av noe fjell i bilde 3 i artikkelen som ser mer ut som noe som under tvil kal ligne på akvarell maling. Ser også ut som de bruker forskjellig typer shadere basert på om det er en bakgrunn eller en figurer som skal bevege seg. Lenke til kommentar
NaggyNerd Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Christopher Lee? Trodde han var død..? Christopher Lloyd har stemmen til Graham. Det er feil i artikkelen. Stemmen ligner ikke engang på Christopher Lee sin buldrestemme, men er likevel et kjært gjensyn(hør) siden Lloyd er en kjent stemme i flere gamle eventyrspill som Gabriel Knight og Monkey Island 3. Lenke til kommentar
gorsol Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Christopher Lee? Trodde han var død..? Christopher Lloyd har stemmen til Graham. Det er feil i artikkelen. Stemmen ligner ikke engang på Christopher Lee sin buldrestemme, men er likevel et kjært gjensyn(hør) siden Lloyd er en kjent stemme i flere gamle eventyrspill som Gabriel Knight og Monkey Island 3. Det er selvfølgelig Christopher Lloyd ja, hjernen min som ikke fungerte helt som den skulle der... 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ifølge anmelderen i RPS er dette et drittspill med grusom QTE, plattformsekvenser(!) og helt elendige kontroller for PC. Jeg stoler langt mer på den anmeldelsen, så dette er det tydeligvis best å holde seg unna. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Likte det veldig godt. QTE og plattformsekvenser var såpass sjeldne og enkle at det ikke ødela noe særlig. Var godt å få noen puzzles etter alle Telltale spillene. Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Spillet har plenty action sekvenser og quick time events. Fint lite KQ over de bitene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå