Gå til innhold

Shure SRH1540 + Arcam irDAC?


Noiz

Anbefalte innlegg

Ser eg bruker mindre og mindre tid til gaming med tida som går og trur det er på tide og legge gaming headsette på hylla :) 

Kossen fungere desse to ilag? Dei er rundt prisen eg vil gå på og får veldi bra teste aleine, men noen som veit kossen di går ilag? 

Morten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noen anbefalinger til noe eg kan ha istedet for irDAC, eg er ganske bestemt på Shure SRH1540, men kan bytte DAC'en.

 

Er Cambridge Audio DacMagic XS kanskje bedre for meg? ser den også er billigere og får bra teste, skal ha både dac og headphone amp. Og eg leste og det var denne som var brukt i den eine testen.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Har du noen anbefalinger til noe eg kan ha istedet for irDAC, eg er ganske bestemt på Shure SRH1540, men kan bytte DAC'en.

 

Er Cambridge Audio DacMagic XS kanskje bedre for meg? ser den også er billigere og får bra teste, skal ha både dac og headphone amp. Og eg leste og det var denne som var brukt i den eine testen.

Kombinert dac og headamp er det mange av. Og i alle budsjettklasser.

Jeg vil anbefale noe litt varmt til Shure generelt, men hva er budsjettet ditt?

Lenke til kommentar

The Element har jeg ikke hørt.

Burson har jeg eid selv og de gir stort sett veldig fin lyd. Men noe overpriset om man kjøper nytt. Finnes en god del brukt ute nå, flere modeller.

Audiolab M-DAC kan du sikre deg for litt over 3000 nå. Med Lake West oppgradering av psu.

Epiphany Acoustics EPH-O2D gir deg svært god lyd til prisen.

Parasound ZDAC, herlig punchy lyd, solid bass uten å grumse til resten.

Maverick Audio, om du ikke redd for å teste rør.

 

Det beste du gjør er å ta med deg headsettet og besøke butikker i nærheten og lytte. Bor i Oslo eller nærheten har du flaks nå, for der finner du suverent best utvalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...