Roar Kneppen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Abstrakt 556 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Flott og fargerikt bilde , ser ut som det er tatt inne i en hule/grotte . Det ligner en person i midten av bildet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg var på grottevandring i sørAmerikas nest største grotte i ferien, dette ligner mye på den opplevelsen. Bildet er på en måte litt mer grumsete enn vanlig, det kan være mye støy i bildet, eller at du vil skjule noe? Sjåverdig og dekorativt som vanlig dette Roar. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Jeg var på grottevandring i sørAmerikas nest største grotte i ferien, dette ligner mye på den opplevelsen. Bildet er på en måte litt mer grumsete enn vanlig, det kan være mye støy i bildet, eller at du vil skjule noe? Sjåverdig og dekorativt som vanlig dette Roar. Bildet er fra Cueva de los Verdes på Lanzarote og er en 5 km lang lavaboble. Husker ikke om jeg har levert noe av serien derfra tidligere, men denne ble ikke bra og har fått litt spesialbehandling og bør nok sees som en abstrakt og ikke naturalistisk. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Nydelig halvabstrakt ;-) Liker fargene godt. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Liker komposisjon, lys og farger. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg