Gå til innhold

Samsung 17" LCD Syncmaster 172T

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lest mye bra om denne skjermen:

Samsung 17" LCD Syncmaster 172T TCO99

- Skjerm, Dual, Silver kr 5 819,-

Den har vært ute på markedet en stund og holder seg veldig godt i pris. (Noe som kanskje kan sees i sammenheng med at den har gjort det godt i tester?)

Er det noen som vet om gode flatskjermer til en billigere penge, evt. større enn 17" til ca samme pris? Jeg kommer til å bruke den til videoredigering - så det er OK hvis den takler video på en bra måte.

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

172T er bra!

172N er lik, men mangler DVI-kobling (vil gi litt bedre bilde).

Begge disse har pivot-funskjon, som gjør at du kan rotere skjermen 90 grader, og få 1024*1280 oppløsning - veldig greit i en del sammenhenger.

172B mangler høytalere, pivot, og dvi, men er billigere.

Det er også en 172V... Last ned pdf-brosjyrene deres fra websiden!

Det er også kommet en ny skjerm i 17xT serien - 173T. Denne er faktisk billigere enn 172T (5000,- på PSdata), og har både DVI og Pivot, samt bedre konstrast osv. Jeg har planer om å bestille den når jeg er ferdig med denne posten :p:

Det er ellers mange bra skjermer, og man vil neppe merke store forskjellene uansett. DVI/VGA kan man merke though.

LG L1710B var også en jeg vurderte, også er det den Hansol skjermen som alle roser sånn her i forumet.. Til video tror jeg alle med grei sånn "25ms" (pixel av/på sak, husker ikke hva det heter..) burde gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...