kristianny Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Kan jeg legge til mammas kort på Paypal uten at hun merker at jeg bruker 200 ish? Vet hun kan sjekke det om ho logger på banken. Er det noen andre måter en det ho kan merke det? Melding på telefon for å bekrefte noe? E-mail for å bekrefte noe ? 1 Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Nei det kan du ikke - hun må logge inn på sin nettbank for å gi deg en kode du må legge inn hos paypal - du burde vel høre med henne istede for å stjele. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Tyveri er aldri greit så den tanken bør du legge fra deg. Tyveri er et straffbart lovbrudd. I tillegg har vi den etiske siden av det. Hvordan i alle dager kan du tenke på å stjele fra en av de personene som elsker deg mest i hele verden. En av de som har enorm tillit til deg og vil støtte deg gjennom tykt og tynt. Et sånt tyveri er et sviende tillitsbrudd. Videre bør du heller spørre mora di pent om hun kan kjøpe noe til deg i stedet for å stjele. Da bevarer du tilliten, slipper lovbrudd og dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg syns det er greit at du låner penger uten å spørre moren din. Det er trossalt moren din! Husk å ha en unnskyldning klar når hun finner ut av det! Lenke til kommentar
War Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Det lar seg ikke gjøre uten an man logger inn i hennes nettbank uansett, så da må man stjele den informasjonen også eller spørre.. Lenke til kommentar
kristianny Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Takk til Gabriel med det eneste svaret som hjalp meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå