birk88 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Bruker: birk88 Deltagernivå: PingleUtstyr: DiverseUtfordring: Bybilder fra Oslo. Mesteparten skal være svart/hvitt og rett fra kamera. Endret 5. august 2015 av birk88 Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Begge fra Tøyen. og Lenke til kommentar
HSP Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Kult! likte begge godt, det andre så mer ut som en krigssone enn tøyen, hvor har du tatt det? H Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 He, he. Det var fra Tøyen, men utsnittet var stjålet fra en filmplakat der. Det er heldigvis ikke så ille der. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 He, he. Det var fra Tøyen, men utsnittet var stjålet fra en filmplakat der. Det er heldigvis ikke så ille der. Ja jeg begynte å lure, for jeg bor i området selv og tror jeg ville oppdaget det og det brøt ut krig, men jeg har jo et tungt sovehjerte. H Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Litt dramatikk, og et med enda mer dramatikk, skader ikke..! Fin start , det der! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Likte bildet fra undergangen godt. Fin komposisjon. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Likte spesielt stemningen i undergangsbildet. Lenke til kommentar
birk88 Skrevet 13. august 2015 Forfatter Del Skrevet 13. august 2015 Takker for kommentarer. Her kommer noen til. Oslo sentrum Kjøpesenter Botanisk hage Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 Likte rulletrappen best av disse. Blikket ledes i flere retninger. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Rulletrappbildet var jo likandes med sitt "springende" perspektiv.., og de har fortsatt slike eldgamle drivhus i botanisk hage, ja... (slitsomt å glasse slike drivhus).. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Rulletrappbildet hadde mange spennende vinkler og linjer. Gjorde seg godt i svarthvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå