aklla Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 eksperten har jeg sluttet å høre på for lenge siden Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 hvem er eksperten her ? det må da være de som kan fortelle sannheten , ikke all dere som drømmer om møte en grønn marsboer eller bli forelsket i en dame dra Venus Det er alt for mange forutinntatte holdninger her av eksperter av alt annet en UFOer Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 23. august 2015 Del Skrevet 23. august 2015 Det er du som er eksperten, Elgis 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. august 2015 Forfatter Del Skrevet 23. august 2015 Det er du som er eksperten, Elgis Hvorfor , jeg sitter ikke med fasiten det blir besynderlig å påstå at den som stiller spørmål er den som vet alt Lenke til kommentar
quantum Skrevet 16. september 2015 Del Skrevet 16. september 2015 hva er alle dise observasjonene for noe hvorfor skal det holdes hemmelig Nå som du har hatt lang tid til å tenke deg om :-) Har det slått deg at årsaken til at du kan lure på hva en observasjon er for noe nettopp er at den ikke er hemmeligholdt? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. september 2015 Forfatter Del Skrevet 16. september 2015 hva er alle dise observasjonene for noe hvorfor skal det holdes hemmelig Nå som du har hatt lang tid til å tenke deg om :-) Har det slått deg at årsaken til at du kan lure på hva en observasjon er for noe nettopp er at den ikke er hemmeligholdt? det der må du ta på nytt igjen , for jeg forstår ikke helt hva du mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå