Bahtiyar Ømer Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Søtter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 En liten Røyskatt er det nok. Nyskjerrig og artig liten kar 1 Lenke til kommentar
Bahtiyar Ømer Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Hei Kjell Stian Brunes Takk skal du ha Mvh Bahtiyar Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Førsteklasses ! Røyskatten dukker nysgjerrig frem fra skjulestedet sitt - flott foreviget av fotografen! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Flott røyskattserie. I V1 foreslår jeg et kutt nede så den lyse steinkanten kommer som en diagonal ut på nedre ramme med litt luft fram til venstre hjørne. Også i V3 ville jeg tatt kanskje 1,5 cm eller så og fått elementer rent ut på nedre ramme med litt luft fram til hjørnet. Resultatet på begge disse forslagene ser du lett ved å scrolle ned og dekke til. det jeg ser er at spenningen i bildene øker. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg