GroKoDilla Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Var det idag vi skulle gå tur??? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Tja, er vel ikke bare hunden som må vente på kjerringa når en skal på farten..... Artig situasjonsbilde:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Tja, er vel ikke bare hunden som må vente på kjerringa når en skal på farten..... Artig situasjonsbilde:-) Hehe! ...Flotte kjerringer er ikke noe som er klare på et blunk ;-) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Smelter når jeg ser det bedende blikket mvh Jan Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 "Kommer du snart eller...?!" For et herlig bilde! Og for en nydelig hund! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Smelter når jeg ser det bedende blikket mvh Jan Ja - om det ikke var mange varme dager i sommer, så var Zanto - med sitt skjønne vesen - med på å gjøre det mildt allikevel... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 "Kommer du snart eller...?!" For et herlig bilde! Og for en nydelig hund! Enig ;-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Kjempeflott og stemningsfullt! Hilsen Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Kjempeflott og stemningsfullt! Hilsen Tove Takk for det, Tove! BTW - jeg tar gjerne imot tips om hva jeg kunne gjort utav bildet for å gjøre det bedre ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Ja, hunder har sine metoder å spørre om slikt på. Flott komponert, men jeg ville tatt bare så mye som 2 mm. til nede for da får kanten på trappetrinnet et rent skjær. Med hvit ut i kanten ville jeg hatt mørk bakgrunn her. I dette tilfellet funker det helt fint med bikkja midtstilt. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg