NoisyPepper Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg vet ikke hvordan skal jeg velge riktige løpesko for meg, så jeg lurer på hvor jeg kan finne folk som er spesialister på dette. Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 om du bor noen av disse stedene, så har du en Løplabbet-butikk der. De er flinke på løpesko. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Hvor hører du til? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Löplabbet som nevnt over har tredemøller med kameraer (usikker om det gjelder alle utsalg) hvor de ansatte kan se løpesteget ditt og anbefale skotype ut fra det.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Og de er svindyre. Om du har mulighet så undersøk hos Drevelin. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Tredemølle med kamera finnes også i enkelte G-sport (og Intersport?) forretninger Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Hvor hører du til? Krokstadelva, ikke langt unna Drammen. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hvor hører du til? Krokstadelva, ikke langt unna Drammen. https://www.loplabbet.no/drammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå