smort1 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 En gråblå hverdag! (2) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Dette er storslagent. Du kunne likevel kuttet litt i toppen, så hadde det blitt skikkelig panorama. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Dette er storslagent. Du kunne likevel kuttet litt i toppen, så hadde det blitt skikkelig panorama. Takker, eriknor! Ja, tåler nok kutt.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Mange fjelltopper i det fjerne her, og som du selv skriver fine blåtoner, mollstemte sådan i hele bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Et flott panoramabilde dette hvor de blågrå fargene passer dette bildet meget bra. Fin beskjæring og god skarphet samt en fin himmel Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 flott å se. Fint å vite at det ikke bare jeg som henger meg opp i skyer innimellom Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Mange fjelltopper i det fjerne her, og som du selv skriver fine blåtoner, mollstemte sådan i hele bildet. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Et flott panoramabilde dette hvor de blågrå fargene passer dette bildet meget bra. Fin beskjæring og god skarphet samt en fin himmel Mvh Torbjørn Takker, Torbjørn! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 flott å se. Fint å vite at det ikke bare jeg som henger meg opp i skyer innimellom Takker, Knut S! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Flott panorama med fjellene i forskjellige blåtoner. Og med fargene og lyset gjenspeilet i sjøen. Et majestetisk skue. Mvh Alec Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Flott panorama med fjellene i forskjellige blåtoner. Og med fargene og lyset gjenspeilet i sjøen. Et majestetisk skue. Mvh Alec Takker, Alec! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Nydelig landskap i fine blåtoner! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Nydelig landskap i fine blåtoner! Takker, TCL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg