Piloten Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Jeg har en WD 40GB som jeg har partisjonert i 3 partisjoner, NTFS. På C har jeg Windows xp, på F og G har jeg div programmer (offic, flightsimm. osv.) Nå har jeg tenkt å formatere C. Spørsmålet er om jeg da mister "Legge til/fjerne funksjonen" som ligger under kontrolpanelet (for de programmene som ligger på F og G) Lenke til kommentar
staljin Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Hei, Det gjør du dessvere (mister legg til/fjern funksjon). Staljin Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 Siden du formaterer Windows XP-partisjonen vil jo hele systemet forsvinne. Dermed også denne funksjonen. Alle programmer har jo innstillinger i registeret, så programmene må installeres om igjen. Hvis du legger de i nøyaktig samme mapper, går jeg utifra at alle innstillinger og lagrede spill vil fungere som før... Lenke til kommentar
Piloten Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Det var det jeg hadde mistanke om! Takk for kjappe svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå