AfterGlow Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 «Skjuler» Apples smartklokke på innsiden av håndleddet – og koster flesk.Denne klokken kan du bruke sammen med Apple Watch Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 herregud så meningsløst.... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 herregud så meningsløst.... Det er jo beregnet på de som har for mye penger . jeg vet ikke om det har noe med apple å gjør , eller holdninger til dem men det er nå merklig at noe i det heletatt tenker på å lage noe sånt for penger , mye penger Lenke til kommentar
xRun Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Med rette reimen kan enhver tradisjonell og rimelig klokke gjøre samme nytten. Eller man kan handle inn en Tag Heuer Gran Carrera ellerno hvis man vil. Det småsnedige her er jo reimen. Når man først er i gang kan den kanskje tilpasses 3 klokker, så kan man bare sno den rundt håndleddet for å finne noe som passer anledningen, enten det er party, fjelltur, eller kontoret. Samtidig får man brife litt med rikdommene sine enda bedre enn med denne her. Lenke til kommentar
Pavel Alan Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hvorfor bruke alle de pengene på sånt? Lenke til kommentar
Jahkir Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Mulig jeg bare er teit, men det der ga ingen mening Lenke til kommentar
Mordr3d Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Original Grain har hatt dette på lansering i flere måneder, og er klar til shipping i september, så gratulerer med å være sent ute med nyheten OG å nevne ett merke som ingen har råd til. Original Grain sine klokker ligger på rett over 1000 kroner og er derfor noe for mannen i gata. Nå har jeg ingen interesse av apple watch, men klokkene er dritfete så det blir nok en uten "duo" reimen som den heter Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg liker det. I en perfekt verden hadde det vært mulig å kjøpe reimer slik at man kunne gjøre det samme med andre klokker/smartklokker. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg er en av de som ikke synes det er noe rart eller teit med såpass dyre klokker. Jeg liker også Apple Watch. Men dette blir for dumt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Er dere helt siker ? Noen pleier å gå på slikt og da vil de ikke innrømme tabben jeg skal ikke si så mye om dyre klokker , selv om jeg syne det er bortkastet men å mikse 2 forskjellige klokker på samme reim , særlig når de er så forskjellig både på design og pris blir for dumt Det som er så dumt oppe i dette er at mange har dårlig råd til det mest fornuftige samtidig som andre som bare kan breie seg med pengen sine , på mer eller mindre fornuftige ting. Personlig så synes jeg at man først bør definer hva som er fornuftig og hva som ufornuftige ting ( jeg fant ikke noe bedre definisjon) av de tingene som er totalt ufornuftige , spesielt når de er dyre bør noen av pengen gå til de som trenger økonomisk hjelp Endret 6. august 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Folk må få bruke pengene sine på hva de vil. Også dette. Men jeg ler inni meg om jeg ser noen som har denne på. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Herregud så latterlig, billig urverk og ukjent merke(foruten eple delen da såklart) til en latterlig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg