Muggkaare Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg er ikke stor fan nei, men som jeg skrev, han burde ikke spile på venstre, men høyre. Du så hva som skjedde når han som høyrebent fikk slå et innlegg uten å måtte stoppe opp eller løpe innover? Forøvrig var han Newcastles beste spiller i vår beste periode forrige sesong, ikke at det sier så alt for mye. Og han er en milliard bedre enn Gouffran. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Oh yes, det her blir spennende. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Sånn skal man introdusere seg. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hvordan klarte dere å se kampen med denne kommentatoren? Ørene mine blør etter å ha sett høydepunktene Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Shane Long scorer som vanlig mot Newcastle. Blitt en skikkelig hodepine de siste årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå