KoKo_ Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Hei. Jeg har nå fått problemer med å synce bildene mine fra OneDrive. Den melder at den har lastet ned riktig bytes, men det står at det fortsatt gjenstår mange filer. Filene er ikke å finne. (De finnes på OneDrive på nett) Noen tips? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Tålmodighet? Hva mener du? Skal ikke ta timesvis å laste ned noen skarve GB, og statusen viser at den mener at det er lastet ned. Ingen endring på mange timer. Mener du at denne statusen i tray er normal? At alt (antall GB) er lastet ned, mens det gjenstår alle filer? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Det spiller ingen rolle hvor lang tid "det skal ta" dersom det er et eller annet i andre enden som hikker. At antall GB og antall filer av og til ikke stemmer overens burde ikke overraske noen som har hatt litt omgang med datamaskiner. Det kan skyldes en harmløs (men irriterende) display-bug. (En gang fikk jeg beskjed om at det gjensto -467349045171267234981957823 timer til operasjonen var ferdig.) Det er bare å himle med øynene og vente på at det går over. For det gjør det som regel. Eventuelt restarte maskinen og se om det forandrer på noe. Men hvis problemet ligger (midlertidig) på server-siden, så hjelper det ikke at du "napper i snøret" i din ende heller. Don't panic. Det er myyye trafikk på Microsoft's servere i disse oppgraderingstider. 1 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Dette gjelder kun mappen (og undermappene) til "Bilder". Musikk, video og andre dokumenter kommer ned på vanlig måte. Men din løsning er å sitte på stumpen noen uker og håpe at det løser seg av seg selv? Noen andre som har noen andre betraktninger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 En panne med vann koker ikke, om du sitter å stirrer på den... Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Ok, så det er faktisk ikke unormalt at bildene ikke kan lastes ned, mens andre filer kommer ned helt fint? Blir de lagret på forskjellige servere hos Microsoft? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Jeg testet på en annen PC, der kommer bildene ned uten problemer. Finner ikke noe sted i win10 der jeg kan avinstallere og reinstallere OneDrive... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg hadde all slags problemer med onedrive på win 7, mistet blandt annet nettet når jeg prøvde å laste opp mange filer. Og når syncen startet. Tok lang tid for meg å kjøre filene over og å kopiere. Hastigheten til onedrive er heller ikke noe å skryte over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå