Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Vaskemaskin lager hull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en vaskemaskin som lager hull på enkelte klær, selv om jeg vasker klær uten sentrofugering på 30 grader og uten bukser eller noe av metall inni. Det er hul på ca 1x1mm, ikke å stort men fantastisk plagsomt at enkelte klær får små hull. Dyrt er det også.

Veldig kjedelig å vaske en splitter ny genser så kommer den ut "godt brukt" :(

Noen som har noen tips?

Hvis den er under fem år ringer du for å reklamere. 

Lenke til kommentar

Billig og bra vaskemaskin akkurat nå: AEG ProTex vaskemaskin LM62471F til kr 2895,-. Vil man ha topp kvalitet, lang levetid og skånsom behandlig av tekstilene så kjøper man Miele.

Jada, AEG hadde i alle fall tidlige et godt rykte, kjenner ikke til nåværende situasjon.  :)

AEG er fortsatt bra, men forskjellene er mindre mellom merkene nå (bortsett fra Miele). Dette er et godt tilbud, men AEG har bedre maskin (til vesentlig høyere pris).

selv om jeg ikke trenger tørketrommelen virket den veldig bra.

Den kan du selge vekk..

Ville heller anbefalt å beholde tørketrommelen og kjøpe en annen modell. Separate maskiner er å foretrekke så sant man har plass.

Lenke til kommentar
 Ville heller anbefalt å beholde tørketrommelen og kjøpe en annen modell. Separate maskiner er å foretrekke så sant man har plass.

Vi admin tillater ikke forbruk av unødvendig tid til å bytte mellom 2 maskiner..  :tease:

Men ja, 2 separate enheter kan ha sine fordeler..
Lenke til kommentar

Ville ikke ha kjøpt kombi vask/tørk.

Samsungen er bra, jeg har en lignende modell selv :) Den har vel 10 års garanti, hvis jeg ikke husker feil. Børsteløs motor gjør at den holder lenger, og kapasiteten er upåklagelig. Alene trenger du ikke en så stor og dyr maskin, men du vet jo aldri hvor lenge du er alene? :)

Lenke til kommentar

Vi admin tillater ikke forbruk av unødvendig tid til å bytte mellom 2 maskiner..  :tease:

Må vel ha adminrettigheter på maskinene da? ;)

Med kan også spare tid ved at man kan bruke begge maskinene samtidig ved dårlig tid eller ved mye vask. :)

Lenke til kommentar

Må vel ha adminrettigheter på maskinene da? ;)

Med kan også spare tid ved at man kan bruke begge maskinene samtidig ved dårlig tid eller ved mye vask. :)

Hehe!

Vi får vel gi adminrettigheter til aklla da, men kun for å betjene vaskemaskin. ^^

(foreløpig..)

Men back to the basic, kvinnfolk vet best, tror jeg. Dog har vi noen/flere mannfolk som også er flinke til dette der..

(ikke jeg da)

:)

Lenke til kommentar

Ariston/Hotpoint lager både billige og dyrere maskiner, men er ikke akkurat noe high end-merke. Heller i andre enden av skalaen. Kan virke som de har litt høy feilfrekvens, men Elkjøp/Lefdal har pushet temmelig store antall en del år så det er kanskje ikke værre enn andre rimeligere produsenter.

Lenke til kommentar

Bare tenkte på om det i det hele tatt er noe vits i å prøve på garanti, både fordi det er en feil som er veldig vanskelig å vise og for at det er en billig-maskin. Min har ingenting ekstra heller, bråker mye og er helt standard sak.

Kan ikke vaske 10 maskiner mens teknikkeren venter heller, er litt risiko for at jeg må ta det på egen regning om jeg tar det på garantien ettersom det langt ifra er sikkert teknikkeren finner noe feil, og da må jeg jo ha ny maskin alikevel.

Tror det var en av de billigere jeg kjøpte, husker ikke men hadde veldig lite penger når jeg kjøpte den da jeg akkurat hadde flyttet og måtte kjøpe ganske mye ting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...