Arodem Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Vietnam-veteran Lincoln skal hevne seg på den italienske mafiaen.I Mafia III får du oppleve New Orleans i 1968 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Fantastisk trailer, musikken og de små hintene om historien, og selvfølgelig Vito Scaletta. 1 Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Huff, nå fikk jeg lyst til å spille de to andre igjen.Den kjappe synopsen fikk meg til å tenke litt på Made Man fra 2006, et helt greit middelmådig spill. Regner med at dette blir bedre. Endret 5. august 2015 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Herlig nyhet! Gleder meg! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Så litt gameplay akkurat og ikke spesielt imponert. Har en spilt i endel år så har en liksom sett det meste nå. Og det som ble vist var ikke noe nytt eller imponerende på noen måte. Så jeg håper vi får se noe mer snart og som har noe mer kjøtt på beina. Lenke til kommentar
iRavi Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Så utrolig klisjé med All Along the Watchtower. Når skal popkulturen slutte å bruke denne sangen? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Errr utifra gameplayet så virker dette som noe helt annet enn Mafia. Du styrer en brutus som basicly er Rambo, tåler alt og går klikko som i Saints Row rundt omkring i byen. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Likte CGI traileren, gameplayet derimot, nei nei nei. Får vente å se til det kommer ut mer informasjon, men stort minus så langt. Lenke til kommentar
funchenstein Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Gameplayet ser rett og slett ufattelig billig ut, og det smerter meg langt, langt inn i hjerteroten. Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Så utrolig klisjé med All Along the Watchtower. Når skal popkulturen slutte å bruke denne sangen? Forhåpentligvis aldri. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Synes han hovedpersonen lignet veldig på Vin Diesel i utseende og stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå