power Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Er det noen som har klart å spille Counter-Strike v1.6 i Linux med steam? Jeg hadde tenkt jeg skulle prøve nå. Hvis jeg får det til skal jeg si i fra.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Er det noen som har klart å spille Counter-Strike v1.6 i Linux med steam? Jeg hadde tenkt jeg skulle prøve nå. Hvis jeg får det til skal jeg si i fra.. Hehe, ok2k Broren min vil installere CS i Linux hjemme. Men jeg tror ærlig talt ikke han klarer det.. Problem #1: finne HalfLife cden.. Siden den er her med meg i Oxford er det kanskje litt vanskelig Velvel, selv så har jeg Quake III Gold for mine drepe-behov. Lenke til kommentar
power Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 CS 1.5 Funker som bare det det.. Kunne hatt noe høyre FPS men.. Man skal ikke skylde på wine her.. nei.. Man skal skylde på sure VALVE som bare lager windows clienter.. Og nå har de laget Steam og Halflife2 for å skikkelig sørge for at linux brukere et utelukket.. Synn, men sant Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 mener du at Valve MED VILJE har laget steam bare på dritt? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Spillprodusenter gjør alt som kan hente penger ti kassa med vilje l Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Og nå har de laget Steam og Halflife2 for å skikkelig sørge for at linux brukere et utelukket.. Synn, men sant Valve har nok ikke med vilje laget steam for å irritere oss linux-brukere. Valve har faktisk hjulpet transgaming med å få cs til å funke bedre. Dette var riktignok før cs 1.6. Jeg har selv ikke prøvd å sette opp steam i linux, men skal har hørt at det skal gå ann, dog er det en ganske omfattende prosess som blant annet innebærer å innstalere internet explorer! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Å hjelpe Transgaming er det siste de kan gjøre for å hjelpe Linuxmiljøet. Transgaming bare leecher, De gir intet tilbake. (kilde: http://timedoctor.org/boycott_winex.php/) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 transgaming er vel ikke gratis heller så hvidt jeg har fått med meg :grine: Lenke til kommentar
power Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Kildekoden skulle visst være gratis, via CVS. En ting som jeg hater med winex folka er at de nektet å la Gentoo folka ha en egen utgave av WineX i portage, de trua med å ikke legge ut source via cvs lenger.. De folka kan brenne hardt å lenge.. Og jeg skal vedde for at Valve har fått litt ekstra penger i kassa for å ikke lage Linux Steam Client, og bruke DirectX i HalfLife2 Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 De delene Transgaming lager selv (hele poenget med WineX) ligger ikke i CVS. Lenke til kommentar
power Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 La oss glemme WineX nå. Og holde oss ontopic. Vel.. Så langt kom jeg med Steam Lenke til kommentar
power Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Vel, nå er det fremgang. Nå har jeg laget konto og slikt. Men steam klikka når det skulle kjøre seg selv. Jeg måtte installere Internet Explorer.. Jeg har klart å installere det, men ikke få det til å funke.. Men det virker som Steam ikke brydde seg, kommer med mere info når jeg får kjørt CS 1.6 Her er meldinga Steam.exe printer: Endret 11. november 2003 av power Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hei.. Er ikke sikker på om du har sett denne, eller ikke. Her er iallefall en link ;p. Spørst om du får så mye utav det. Har ikke prøvd det selv, iallefall ikke enda. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Er det noen som har skrevet en klage til Valve eller? Det burde gjøres! Helst gjennom media Selv om jeg ikke tror media bryr seg særlig.. Heller ikke Valve.. Drittfolket... Alle burde være som ID Software! *klappepå* Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 og alle burde ha en gkrellm med vår kjære Flynn kjørende. Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) en som postet denne så jeg: How to install Steam and Counter-Strike 1.6 han fikk steam til å funke værtfall Endret 12. november 2003 av zacky Lenke til kommentar
power Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 en som postet denne så jeg: How to install Steam and Counter-Strike 1.6 han fikk steam til å funke værtfall det var den jeg fulgte, men det virker ikke enda gitt Lenke til kommentar
power Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Da fikk jeg Steam og Counter-Strike 1.6 til å kjøre, men når jeg kobler til servern, så stopper den på "Valdidating noe".. Da gir jeg Steam skylden for det. Jeg leste om en annen kar som hadde samme problem, han ble ikke serlig bli på det. Det virker som det sluttet å funke for linux brukere etter en sikkerhetsoppdatering i Steam. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 RA2 sin install kaller wine for en debugger, og nekter å starte, ber meg avslutte debuggeren Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 vil bare si at jeg kom over en steam howto i wine, (ikke transgameing sin winex) http://www.linux-gamers.net/modules/wfsect...hp?articleid=17 I found it interesting they advocated using Wine rather than TransGaming's WineX. hvis noen har lyst til å teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå