Ovidia2 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Gul&Blå Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Er' teskjekjerringa??? 2 gode versjoner, men det er V2 som fikk meg til å skrive første setning her. Må jeg velge så blir det V2 der det er et par mil opp til signaturen som hun kikker oppover og speider etter. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Er' teskjekjerringa??? 2 gode versjoner, men det er V2 som fikk meg til å skrive første setning her. Må jeg velge så blir det V2 der det er et par mil opp til signaturen som hun kikker oppover og speider etter. Roar Tusen takk for din tilbakemelding Roar! Ja i går la jeg ut bare V2 på facebook så det var slik jeg redigerte den først. Men ville teste litt med en tettere beskjæring for å gjøre det mer minimalistisk. Men fint å høre hva du syntes:) Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Praktfull og kreativ komposisjon. Synes det må være smalt her, følge går jeg for V2. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg må si V1 pga av det litt mer sterile urbane uttrykket samt småfrekk beskjæring Flott komponert! mvh Jan Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger fra dere Ragnar og Jan !! Hilsen Tove Lenke til kommentar
HSP Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 v1 for meg. Veldig stilig! Henning Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Meget kreativt og fint utført. V2 for meg. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 To flotte versjoner der jeg liker beskjæringen i v2 best , men tror det kunne ha gjort seg i en v2 uten busken i forkant. Da kunne det vært tre flater med modellen i sentrum. Likevel veldig kreativt - liker det. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Begge varianter er innmari stilige, men sjøl heller jeg litt mot v1. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Hjertelig takk alle sammen for de flotte kommentarene fra dere!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg