Arodem Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Modus lar deg kjempe med X-Wing- og TIE-Fighter-skip i luftrommet.Slik er det å ta til skyene i Star Wars Battlefront Lenke til kommentar
ZnakeByte Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Tviler på at Microsoft rekker å slippe Windows 20 innen november 7 Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Tviler på at Microsoft rekker å slippe Windows 20 innen november Hehe Uansett så kult ut. men vil vite mer om de forskjellige modusene. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Er villig til å sette et par slanter på at kamp i rommet kommer i en betalt DLC 4 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Bra at de har kjørt alfa- og beta-test på det underliggende maskineriet via Battlefield 4 noen år da Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Herregud, dette skal jeg kose meg glugg ihjel med! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Ser alldeles herlig ut. Gåsehudfaktoren var raskt tilstede og jeg får mer og mer troen på Battlefront 1 Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Falcon skulle hatt mulighet for minst 2 ekstra spillere til å styre side kannoner osv, det er jo ikke en fighter. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Er det kun jeg som synes romskipene så litt for leketøysaktige ut på utseende, men også for flymønstrenes/luftakrobatikkens del? Lavaen var også alt for rosa/magenta i rødtonene. Det var virkelig lavmål. Lava bør vel være rødoransje, ihvertfall i "min verden". https://www.youtube.com/watch?v=yjqqwZGNHPg Ellers så var jo omgivelser og antall skip fine. Men hva med flymønsteret til svermen av skip, den virker også litt stivbeint ut. Eller skal disse romskipene fly på det viset som demoen har lagt opp til? Kanskje jeg må tilbake å se litt Star Wars film igjen, er en stund siden sist Endret 8. august 2015 av G Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Falcon skulle hatt mulighet for minst 2 ekstra spillere til å styre side kannoner osv, det er jo ikke en fighter. Har de sagt at det ikke er mulighet for gunmen i Falcon? Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Ikke engang herrens engler var et slikt syn forunt. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Er villig til å sette et par slanter på at kamp i rommet kommer i en betalt DLC Og der ser det ut til at den DLCen kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå