Failbar Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Veldig fornøyd med min ONE og hadde sikkert vært like fornøyd med ps4. Finn ut hvilke exclusiver du syntes ser mest interessante ut og eventuelt hvilken konsoll vennene dine har og velg etter det er mitt tips:) Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Har en ps4. Veldig fornøyd, men jeg kunne godt hatt en one. Jeg har flere ganger tenkt at jeg burde kjøpt one istedet for ps4. Dette er fordi jeg har en xbox 360. Jeg tror jeg kanskje hadde tenkt det samme hvis jeg hadde hatt en one også. Kjøpt det vennene dine har. Hvis du har en xbox 360 fra før, så burde du kjøpe ONE. I november blir det mulig å spille utvalgte 360 spill på den. Sjekk også ut tittler som bare finne spå ps4, og xbox. Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg har xbox one, og er meget fornøyd:) og Xbox har bare blitt bedre og bedre etter at den ble lansert, pluss at den har de exclusivene jeg vil ha:) som quantum break, crackdown, Halo 5, osv... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 ... og Streaming er helt genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå