Gå til innhold

Anbefal et hybridkamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp det som passer best for deg.

Siden vi ikke vet hva som passer best for din bruk så kan vi ikke anbefale et spesifikt kamera fremfor de andre.

Det er mange gode kamera på markedet. For noen kamera er den største forskjellen utseende og menyer, mens andre kan ha sine forskjellige fordeler som passer forskjellig bruk og motiver. 

Lykke til med kamerakjøpet!

Hvis du vil ha mer hjelp bør du beskrive hvilke motiver du vil bruke det til, eventuelt hva du ikke vil bruke det til.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

Styrer du unna vaset til Nikon og Canon så har du en rekke bra systemer å velge mellom fra Sony, Samsung, Olympus, Fuji og Panasonic bla.

Hva du tar bilder av har mye å si, Olympus som er ett av 2 jeg bruker har feks ett par funksjoner for langtidseksponering eller nattbilder som er så kult at man må se det for å tro det.

Lenke til kommentar

Hvilken burde jeg kjøpe?

Det er mulig at jeg er arrogant, men dette er rett og slett et tåpelig spørsmål.

Det er ikke tåpelig å spørre om råd, men for å gi råd så er det en god i de å vite hva man skal gi råd om. F.eks. Hva slags bilder kommer du til å ta,  hvilke funksjoner mener du at du trenger, hvilket budsjett skal du handle innenfor, spiller størrelse noen rolle og har du noen andre viktige opplysninger som kan påvirke våre anbefalinger?

Med utgangspunktet i ditt spørsmål så er mitt råd: gå i en fotobutikk, kikk på og prøv i hånden aktuelle kameraer og spør gjerne betjeningen om råd. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...