Colin. Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 HELLEDOSSEN SÅ BRAAAAAAA COUTINHO I LOVE YOU!!!!!!! 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Deilig seier i en ganske svak kamp. Og jeg kommer til å like Firmino. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Coutinho er så jævla deilig. Digg å vinne på dårlige dager. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Deilig med seier, men kan ikke si meg imponert over hva jeg så. Uansett godt gjort ta med seg 3 poeng fra Brittania. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 3 poeng på Brittania er uansett herlig ja. Spillet tok seg betydelig opp de siste 20, og Firminho i kampform så kan det bli riktig så bra. Tok seg veldig opp da Can kom inn og formasjonen ble endret(?), så mulig noe der. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Dårlig kamp , men fornøyd med de nye sett totalt de 90 minutter . Bra innhopp også . Forsvar var også er steg opp Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hadde jeg vært en av de som bytta avatar i tide og utide skulle jeg hatt Coutinho nå. Meeeen, har man hatt samme avatar i sikkert 7-8 år, så skal man holde på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 3 poeng her er digg. Takk til Glen Johnson! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hadde jeg vært en av de som bytta avatar i tide og utide skulle jeg hatt Coutinho nå. Meeeen, har man hatt samme avatar i sikkert 7-8 år, så skal man holde på den Hvordan endte du egentlig opp med en avatar av en pingvin? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Du, det aner jeg ikke. Det bare ble sånn. Har verken noen fascinasjon eller kjærlighet til fuglen Den er til og med custom made - bare for meg! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg bruker bare sexy mannfolk som avatar Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Gjør du vel ikke? Det der er ikke Alec Baldwin Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Men pluss for skjegget. Skjegg er dritsexy Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 @AllFather Er det Mark Henry? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Er ikke det Atle Antonsen? Evt ros Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Tipper det er gamle ørn' selv, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå