seffiboi Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Hei. Etter å ha installert Windows 10, skulle jeg ta en "clean installert" ved å system gjenopprette Windows 10 og dermed fjerne den gamle win 8.1-mappa. Etter å ha gjenopprettet får jeg nå følgende beskjed: "Datamaskinen støtte på et problem, og må starte på nytt. Vi starter på nytt for deg". Inacessible boot device. Nå fortsetter laptopen med å starte på nytt og samme beskjed kommer opp. Hva er problemet og hvordan løser jeg det? Håper på raske svar! Lenke til kommentar
War Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Fikk samme feilen her , har ikke løst det for win 7 tok over hele showet hehe Gjenopprette win 10, vil det slette 8.1-mappa? Høres jo snodig ut da. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hei seffboi, så du skrev det samme i Windows 10 tråden. Du skulle så forsøke å starte opp installasjonen fra en minnepenn. Fikk du til dette? Det ble foreslått at du måtte trykke en tast for å få opp boot-menyen. Alternativt endre boot-rekkefølge i BIOS. Siden du ønsker å slette alle partisjonene fra disken, kan jeg anbefale "diskpart clean" metoden jeg selv bruker for å "nullstille" disk under installasjonen av Windows. Disken oppfattes da som "blank" / ny av Windows setup. Lenke til kommentar
seffiboi Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Fikk fiksa det. Installerte fra usb-penn, valgte oppstart fra den og tok en clean installert. Fungerer som det skal nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå