okjo Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Borgundgavlen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Haha! Så med en gang hvor dette var! Rene klassikeren dette bildet, eller varianter av det. Har en haug sjøl også.. Veldig flott i dag tidlig, men klokka 5 var ikke jeg våken. Sjukt så tidlig du er på'an da!? Fint bilde i alle fall! Ha en strålende dag! 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Haha! Så med en gang hvor dette var! Rene klassikeren dette bildet, eller varianter av det. Har en haug sjøl også.. Veldig flott i dag tidlig, men klokka 5 var ikke jeg våken. Sjukt så tidlig du er på'an da!? Fint bilde i alle fall! Ha en strålende dag! Hehe, på vei hjem etter tur til Runde, er vanligvis ikke oppe fullt så tidlig. Men det burde en kanskje vært oftere for flott var det. Ha en flotters dag du også Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Et nydelig og velkomponert bilde dette hvor farger og skarphet er helt topp. Fint med speilingene i vannet Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Velkomponert bilde, fint utsnitt, pent å se på. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Like forundret hver gang det dukker opp et bilde fra deg uten pipip - hvertfall ser ikke jeg noen her. Fint utsnitt og komp. i fint lys med god dybdeskarphet som henter farger og detaljer. Speilingene er slett ikke glemt de heller. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Bare nydelig !!! 1 Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Det er om morgenen og i blåtimen i kveldinga en får de beste landskapsbildene - ditt nydelige foto har et lys og fargetoner som raskt forsvinner når sola står høyt på himmelen. Knallfint utsnitt, motiv og gjengivelse! Mvh Nils Christian 1 Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Tusen takk for de hyggelige kommentarene Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg