Gjest member-296438 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Veldig tungt.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Huffaluffa da! Sååå tungt har ikke jeg det heldigvis. (har begynt å sove til riktige tider igjen nå) Et talende bilde, får håpe han bare er trøtt.. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Ja, huff og huff. Tungt her også men slipper jo gåstol som i forrige "tunge" bilde Flott fanget motiv og som forrige "tunge" bilde en god sort/hvitt konvertering. Hilsen Olav Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Vi kan alle trenge en liten hvil en gang i blant. Flott gatefoto dette. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Et slående eksempel på hvordan vi opplever en forsterkning av budskapet (tretthet,tungsinn eller endog depresjon) når hovedelementet er koblet sammen med en bossdunk. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Bildet taler for seg selv. Sterk dokumentasjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Igjen et flott blinkskudd fra deg hilsen Torhild Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Du har en forbløffende evne til å plukke fram folk som er slitne og/eller trøtte. På en mer velvillig krakk ville han kanskje befunnet seg horisontalt. Har vært en del protester i Oslo nå fordi man lager krakker med armlener for å forhindre at de hjemløse skal kunne legge seg der. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Ingvald nevner også denne komposisjonelle koblingen til bossdunken som forsterker budskapet. Veldig bra uført også i mine øyne! mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Takker for fine kommentarer på elendigheta. I morgen blir det enda tyngre.... Blir litt fascinert av disse menneskene, og det får meg til og lure på bakgrunnen/historien bak deres tilværelse. Skulle mange ganger ønske at jeg fikk meg til å gå bort og spørre, og samtidig kunne gi dem en hånd og gjøre noe for dem..... Disse bildene er litt min måte og minne om at ikke alle har det like bra. Kanskje en kunne finne en som en kunne hjelpe på beina? Mange snakker om at disse må ta et valg. Hadde det bare vært så enkelt..... Går jo også an og støtte de som driver arbeid blant disse, f.eks Kirkens bymisjon, Frelsesarmeen eller lignende. En liten skjerv har vi vel alle og avse en gang i blant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg