Gå til innhold

Ratt og Pedaler til PC+ Xbox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv Force Feedback GT Racing Wheel fra Thrustmaster, og er veldig godt fornøyd med denne.

F1 Force Feedback Racing Wheel er riktig nok bedre after all :p, men denne har jeg ikke prøvd, og tør ikke komme med noen videre uttalelser på dette punkt.

Den førstnevnte har usb tilkobling, og burde da funke på de fleste konsoller med denne type tilkobling.

Begge rattene har skinbekledning da dette er digg! *grin*

Lenke til kommentar

Heisann. :)

Jeg har prøvd med Thrustmaster Ferrari GT force feedback med USB=>Xbox overgang, men det virket ikke. Xboxen "fant" ikke rattet i det hele tatt.

Kjøpte meg et Ferrari Modena Force til Xbox i stedet, men det rattet er ingenting i forhold GT-rattet mitt til Pc. :(

Skal låne et Microsoft force feedback ratt av en kamerat snart, og prøve det.

Kommer tilbake med resultat senere.

Harald

Lenke til kommentar

bare for å holde tråden litt i focus :)

Hvor får dere tak i denne usb-adapter kabelen ?

hammar.no er utsolgt, har vært det lenge, å ser ikke ut til å få den inn med det første. Andre norske nettsteder som selger ? Utenlandske som anbefales ? Ser kabelen flere plasser til $10-$15, men så kommer det ofte $10-$15 i tillegg for frakt. og 2-300 kroner ikke kbaelen verdt! :)

Lenke til kommentar
bare for å holde tråden litt i focus :)

Hvor får dere tak i denne usb-adapter kabelen ?

hammar.no er utsolgt, har vært det lenge, å ser ikke ut til å få den inn med det første. Andre norske nettsteder som selger ? Utenlandske som anbefales ? Ser kabelen flere plasser til $10-$15, men så kommer det ofte $10-$15 i tillegg for frakt. og 2-300 kroner ikke kbaelen verdt! :)

Trur dei har på www.play.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...