lars_loffen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hei! Tenkte på å kjøpe meg ratt og pedaler til Data og Xbox, er det noen som vet om noen sett som fungerer til både Xbox og Data? Siden jeg ikke gidder å kjøpe en til hver! Lenke til kommentar
F*** a duck Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 kjøp helt klart Logitech MOMO Racing Force det beste av det best!! USB tilkobling , funker på begge Lenke til kommentar
lars_loffen Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Ok. Takk, Da skal jeg ønske meg den til jul! Lenke til kommentar
lars_loffen Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har sett på Komplett nå, og der står det at den har kompabilitet til PC. Ikke noe annet. Men har du testet den til Xbox? Og i så fall hvordan tilkobler du den? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Har selv Force Feedback GT Racing Wheel fra Thrustmaster, og er veldig godt fornøyd med denne. F1 Force Feedback Racing Wheel er riktig nok bedre after all , men denne har jeg ikke prøvd, og tør ikke komme med noen videre uttalelser på dette punkt. Den førstnevnte har usb tilkobling, og burde da funke på de fleste konsoller med denne type tilkobling. Begge rattene har skinbekledning da dette er digg! *grin* Lenke til kommentar
lars_loffen Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Jeg tok en titt på Xbox`en så at det ikke var noen usb tilkobling funker det hvis jeg kjøper usb overgang til xbox kabel? og er det noen billigere steder enn på hammar.no at det er? Endret 17. november 2003 av lars_loffen Lenke til kommentar
koffern Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 lurer på det samme, har Force Feedback GT Racing Wheel fra Thrustmaster (til pc) med usb kabel... Trenger jeg bare en "usb-til-xbox" ledning? Funker det da til alle xbox bilspill? Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Dette lurer jeg også på. Har Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel. Må da kunne gå ann det. Er det noen som veit? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Henger meg på der jeg også... Funker ratt med usb også til Xbox ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Bumper denne litt, for detta va litt interresant igrunn.. Ingen som veit om USB ratt kan brukast med Xbox? Lenke til kommentar
hallal Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Heisann. Jeg har prøvd med Thrustmaster Ferrari GT force feedback med USB=>Xbox overgang, men det virket ikke. Xboxen "fant" ikke rattet i det hele tatt. Kjøpte meg et Ferrari Modena Force til Xbox i stedet, men det rattet er ingenting i forhold GT-rattet mitt til Pc. Skal låne et Microsoft force feedback ratt av en kamerat snart, og prøve det. Kommer tilbake med resultat senere. Harald Lenke til kommentar
icarus1983 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 bare for å holde tråden litt i focus Hvor får dere tak i denne usb-adapter kabelen ? hammar.no er utsolgt, har vært det lenge, å ser ikke ut til å få den inn med det første. Andre norske nettsteder som selger ? Utenlandske som anbefales ? Ser kabelen flere plasser til $10-$15, men så kommer det ofte $10-$15 i tillegg for frakt. og 2-300 kroner ikke kbaelen verdt! Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hvis du er litt nevenyttig, kan du jo lage USB porter selv (Hvis du vil bryte garantien) Er også veldig nysjerrig på om jeg kan bruke mitt MOMO Racing Force på XBOX'en - er det virkelig ingen som har prøvd dette???? Lenke til kommentar
hallal Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kjøpte den på psxcare.com fra sverige,men kjøpte mye annet der også,og da ble ikke porto+++ så dyrt relativt sett. Ville aldri bestilt kun USB-overgangen fra utlandet, nei. Harald Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 bare for å holde tråden litt i focus Hvor får dere tak i denne usb-adapter kabelen ? hammar.no er utsolgt, har vært det lenge, å ser ikke ut til å få den inn med det første. Andre norske nettsteder som selger ? Utenlandske som anbefales ? Ser kabelen flere plasser til $10-$15, men så kommer det ofte $10-$15 i tillegg for frakt. og 2-300 kroner ikke kbaelen verdt! Trur dei har på www.play.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå