Gjest medlem-359424 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 10 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Det var da noe til staselig kar da! Stilig skjegg! Nydelig portrettfoto begge to, men holder en knapp på V1. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Flott portrett av en trivelig kar. Bare en liten parentes: Du har skarpet opp bildet en god del. Det gjør seg godt på skjerm og er med å gi et godt uttrykk på dette bildet. Men på print/forstørrelse blir det fort problematisk, her hår og smilerynker. Har du samme erfaring? Versjon 1 for meg også - uten røyksky.. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Grunnet pipa tipper jeg utendørs. Speidet ett fotografen i solbrillene, men de speiler visst noe annet. Som de før meg V1. Roar Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Takker for kommentarer og innspill:-) @Olav, så har jeg nok gjort samme erfaring som deg når det gjelder utskrifter. Pleier og justere skarpheten i de tilfeller hvor jeg skriver ut, men det er ikke ofte. Blir som regel familiebildene og et par andre som henger i heimen. Ikke den store etterspørselen etter utskrifter her i gården, men det lever jeg fint med:-) @Kneppen, så er det noe som heter speilfella, og den er jeg godt kjent med:-) I dette tilfellet, så speiler brillene livet på torvet i Kr.sand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg