jackson Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ok, vil bare si det. Men jeg har vært her inne en god stund nå. De fleste her inne er litt kyniske og kalde, det blir aldri diskutert så mye kult her inne. Vil løse opp litt på dette, og lære hverandre og kjenne(JA JEG SER HOMSEPARADEN FOR FFS!) Uansett. Jeg heter Ronnie er 15år fra Kr.sand. Mine hobbier er data, jenter, kampsport, airsoft, soving. Jeg er glad i mat og liker og drite meg ut. Sånn nå er det deres tur, fortelle litt om dere selv og hva dere driver med. Syntest dette forumet har vært litt kjedelig sammenlignet med Hellfragger, battlefield.no osv. Syntest det er på tide folk begynner og prate litt mere "løst" her inne. Ett godt eksempel på ett skikkelig bra forum er battlefield.no Der går praten løst om alt mellom himmel og jord. Syntest det burde bli litt sånn her også. Ikke at dette forumet er dårlig, bare at man trenger og mykne opp litt i tøylene. Ha en fortreffelig dag. Ronnie. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Men nå er vel dette ett forum for hardware, software osv. Kan ikke se noen kategori som heter "Lær hverandre å kjenne". Det har vi vel profilene til...! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Uh? eller kansje ikke? Lenke til kommentar
durabit Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg syns det er nok "pjatt" her inne om "løst og fast". Dette er tross alt et forum for å løse datarelaterte problem. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 er sånn halveis enig.det er veldg "kaldt" her.men som sagt så er forumet for hardware osv.men jeg liker mer løst forum uansett så jeg heter kevin jeg er 14år og er fra porsgrunn liker å spelle,lage mat,henge med venner og seff jenter. jeg og kompisene mine hlder på å lage jackass film(skater inn i en vegg i full fart osv) come on folks :!: : Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 QUOTE (icelord @ 10/11/2003 : 16:43) er sånn halveis enig.det er veldg "kaldt" her.men som sagt så er forumet for hardware osv.men jeg liker mer løst forum uansett så jeg heter kevin jeg er 14år og er fra porsgrunnliker å spelle,lage mat,henge med venner og seff jenter.jeg og kompisene mine hlder på å lage jackass film(skater inn i en vegg i full fart osv)come on folks :!: : Så det ER sant at barn blir påvirket av Jackass... Huff Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 dette er vel ikke rette plassen å poste dette. Du kan jo gå inn påprofil hvis du må vite sånne ting. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 QUOTE (SpritHansi @ 10/11/2003 : 16:34) Men nå er vel dette ett forum for hardware, software osv. Kan ikke se noen kategori som heter "Lær hverandre å kjenne".Det har vi vel profilene til...! akkuratt ! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 QUOTE (durabit @ 10/11/2003 : 16:40) Jeg syns det er nok "pjatt" her inne om "løst og fast". Dette er tross alt et forum for å løse datarelaterte problem. Nei, det er ikke det. Ikke bare problemer. I "Generell Diskusjon" kan du diskutere alt du vil, så lenge det er relatert data- og videospill, og alt som har noe med det å gjøre. Dette er en harmløs tråd skapt med en god grunn, og de som ikke ønsker å fortelle om seg selv kan la være. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 QUOTE (Erling E. @ 10/11/2003 : 19:33) QUOTE (durabit @ 10/11/2003 : 16:40) Jeg syns det er nok "pjatt" her inne om "løst og fast". Dette er tross alt et forum for å løse datarelaterte problem. Nei, det er ikke det. Ikke bare problemer. I "Generell Diskusjon" kan du diskutere alt du vil, så lenge det er relatert data- og videospill, og alt som har noe med det å gjøre. Så hva har da denne tråden med data- og videospill? Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 QUOTE (SpritHansi @ 10/11/2003 : 18:37) QUOTE (Erling E. @ 10/11/2003 : 19:33) QUOTE (durabit @ 10/11/2003 : 16:40) Jeg syns det er nok "pjatt" her inne om "løst og fast". Dette er tross alt et forum for å løse datarelaterte problem. Nei, det er ikke det. Ikke bare problemer. I "Generell Diskusjon" kan du diskutere alt du vil, så lenge det er relatert data- og videospill, og alt som har noe med det å gjøre. Så hva har da denne tråden med data- og videospill? det har noe med "forumet" å gjøre folkene som er her men vi trenger ikke å kjenne alle som er her uansett hvis vi skal prate så kan vi bruke irc ! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 QUOTE (SpritHansi @ 10/11/2003 : 19:37) Så hva har da denne tråden med data- og videospill? ingenting, det er nok derfor den ble postet i Off-Topic seksjonen.... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 men det er vel nok av "hvem er du" tråder...... søker du litt kan du nok finne ut det meste om alle her jah! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Stakkars.. Her kommer han med et koselig forslag, og blir slakta.. Ikke rart man har fiender sier jeg bare! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Pøh, søker man, så finner man null komma niks om meg. Bare datarelatert er vel litt overdrevet, hvorfor i all verden har det alltid vært en kategori som het Off topic her da? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hvorfor syns folka at det er en dårlig idè? Syns det var en god idè jeg. GRUNNEN til at det ikke blir så mye løst snakk her, er fordi moderatorene er alt for aktive her inne på annet og søppel..!! Telletråder kan være utrolig morsomme, alle andre tråder med korte svar også, og man kan ikke bringe opp noe "støtende" heller. Er det rart det er litt kaldt her? Akkurat som om det var en fyllefest hvor det skulle sitte en politimann i hjørnet og passe på.. Spam er en ting å passe på, telleposter er det ikke noe galt med. Ihvertfall ikke nå lenger når post-counten i off topic ikke gjelder lengre! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kom på #hw.no @ undernet du. Der er mange av folkene fra forumet. Føler jeg kjenner mange her jeg, men det er kanskje bare meg? :S Kult forslag. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 15,5 år Heter Odd Erik Bor i Molde, Møre og Romsdal Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 jeg har bare ett ord å si til deg som posta dette : FÆGG Lenke til kommentar
DevN Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har bare et ord å si til deg som kalte vedkommende FÆGG. Mitt ord er "Retningslinjer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg