Gå til innhold

En innvandrings-kritiker på 60-tallet, nesten som han var fra fremtiden

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Enoch Powell, en mann forut for sin tid. Han var en av få som turde å tale i mot politikken som i dag fører til at Europeere blir minoriteter i deres egne land, som deres forfedre bygde og døde for. 

Han sa allerede den gangen at: om 10 til 15 års tid, ville den mørke mann ha overtaket på den hvite. Du kan kanskje spør hvorfor jeg mener han har rett? Jo, på grunn av alle fordelene de karrer til seg i samfunnene våre, den ekstra hjelpen og ikke minst at en de fornekter oss å kritisere denne ekstreme innvandringen.

Han ser kanskje den tydelige svakheten blant det Europeiske folk. Deres ekstreme naivitet og dumhet. Som gjør dem den underlegne. Og jeg tror dessverre at det er kvinnenes morsinstinkt som vipper det over i feil retning, selv om de fleste mannfolk er enda dummere, det gjør dem kanskje til bedre mødre enn de i mange andre verdensdeler, men det er igjen en svakhet. Jeg tror personlig du finner denne svakheten i øst-Asia og, men der har de heldigvis kontroll. 

En setning liker jeg spesielt godt: those of whom the gods wish to destroy, they first make mad. We must be mad ... It is like watching a nation buiselly engaded in heaping up their own funeral pire. 

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

... og i mellomtiden:

The EU should "do its best to undermine" the "homogeneity" of its member states, the UN's special representative for migration has said.

Peter Sutherland told peers the future prosperity of many EU states depended on them becoming multicultural.

http://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

Og det der har da ingen ting å si for hvordan virkeligheten er. Tall viser at landene i Europa hadde vert rikere om det ikke var for all innvandringen, så hvor han tar det der fra må gudene vite. Han er migrasjonsminister, så kanskje det handler mer om hans velferd og rikdom enn om folk sin. De har ingen medfølelse eller godhet de der. 

Lenke til kommentar

Og det der har da ingen ting å si for hvordan virkeligheten er. Tall viser at landene i Europa hadde vert rikere om det ikke var for all innvandringen, så hvor han tar det der fra må gudene vite. Han er migrasjonsminister, så kanskje det handler mer om hans velferd og rikdom enn om folk sin. De har ingen medfølelse eller godhet de der. 

du er nok inne på noe der..

Endret av medforuten
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Enoch Powell, en mann forut for sin tid. Han var en av få som turde å tale i mot politikken som i dag fører til at Europeere blir minoriteter i deres egne land, som deres forfedre bygde og døde for. 

Han sa allerede den gangen at: om 10 til 15 års tid, ville den mørke mann ha overtaket på den hvite. Du kan kanskje spør hvorfor jeg mener han har rett? Jo, på grunn av alle fordelene de karrer til seg i samfunnene våre, den ekstra hjelpen og ikke minst at en de fornekter oss å kritisere denne ekstreme innvandringen.

Det han sa skulle skje, skulle altså skje i løpet av 70-tallet. I dag er det 2015.

Det som skulle skje var at den hvite mann skulle være slave av den fargede. At enkelte grupper får spesialbehandling og særfordeler i samfunnet betyr ikke at de er slaveeiere.

Hverken tidsramme eller "spådom" ser altså ut til å stemme.

Jeg kan dermed vanskelig se hvordan han skal ha vært forut for sin tid. Så langt i det minste.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...