Torbjørn Milje Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Heddal Stavkirke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Flotte bilder av en nydelig kirke. Jeg syns komposisjon og farger ble best på V1. Mvh Thor Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Tusen takk Thor for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Så praktfullt kirkebygg! Er redd jeg ofte har passert like i nærheten, uten å være klar over hvilken severdighet det er. Flott presentasjon. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Nydelig kirke, og spesielt fine bilder. Det er kanskje lyset som gjør det lille ekstra her, den ble veldig gylden og fin. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Tusen takk Trond Olav og Helene for de fine kommentarene til denne billedserien. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 En nydelig stavkirke. Jeg håper på å besøke denne en gang og forhåpentligvis få tatt like flotte bilder som du har gjort. Et godt stykke arbeid. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Tusen takk Guzman for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Praktfull kirke godt gjengitt fotografisk av deg. Viktig med slik dokumentasjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Tusen takk Ragnar for din hyggelige og fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Nydelig bilde med fint lys og farger : hilsen Torhild Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Tusen takk Torhild for din fine kommentar av bildene. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Litt av en arkitektur på det byggverket der. 3 fine dokumentasjoner. Som den pirkepinnen jeg er nevner jeg en ørliten tilt til høyre som antagelig kan fikses litt ved å nappe litt rett ned i nedre venstre hjørne. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Ja, dette er litt av en arkitektur og Norge er kanskje det eneste landet i verden som har slike flotte stavkirker. Ellers mange takk for hyggelig kommentar. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
okjo Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Dette må da også være Norges vakreste, flotte bilder av den Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Tusen takk Oddmund for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Flotte bilder av den unike byggningen. Synes kanskje bjørka til venstre på V1 ble litt for dominerende, men synes V2 ble meget bra, også pga. den flotte himmelen som jeg synes hever motivet ytterligere. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Tusen takk Rolf for din fine kommentar av denne billedserien Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Flotte bilder av en vakker stavkirke . Fint lys og en varm fargepalett. Velger meg v1 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Tusen takk Alec for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg