Trond Olav Løkken Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Tall Ships Races - Kristiansand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Flotte bilder igjen fra Tall Ships Race. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Det må ha vært et mektig skue! Flotte bilder! Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 En god ide TO. å gå inn skrått bakfra på de store skipene. Gir mer en opplevelse av " å være med". mvh Ibn Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 En god ide TO. å gå inn skrått bakfra på de store skipene. Gir mer en opplevelse av " å være med". mvh Ibn Ja, det var god forklaring på hvorfor, som jeg ikke har tenkt på. Takker samtidig for alles respons! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Her tror jeg at jeg går stikk motsatt de foregående jeg har kommentert og velger V2 som viser mangfoldet av "Tall ships" og det jeg vil kalle "Glassfiberjoller". Roar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Det har vært artig og følge med på denne serien din, for oss som ikke hadde anledning til å være der. Severdige bilder alle sammen på hver sin måte. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg