susorten Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 up clooose Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Woooow! Så kult! bøyer meg i støvet.. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Mesterlig makro dette i mine øyne - flott rett og slett! Et lite pirk - den lille lyse prikken under venstre øye får ufortjent mye sekundær oppmerksomhet - eller mulig det er bare meg som ser det? mvh Jan Lenke til kommentar
susorten Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Takk for hyggelige komentarer. Ja den prikken må vekk jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Berre lækkert. Ville tippa mellomring for å komme så tett på. Men ser ingen slike opplysninger så det må være andre ting som ligger til grunn. Antagelig en tanke toning for å få det så spesielt, men også der kan jeg ta feil. Kunne godt ha ligget under kategori Kunst dette. Roar Lenke til kommentar
susorten Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Takk D e faktisk bare croppa ned ja ein liten tanke toning må t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg