Gå til innhold

Admin prøver å filtrere trafikken...

Kowalski

Anbefalte innlegg

EDIT: Disclaimer. Grunnet innloggingsfeil har denne tråden blitt postet brukeren SuperMorten gjennom min profil (Kowalski). Dette skyldes at vi bor på samme hybelhus..

SuperMorten skrev:

Som dere ser i topicen fungerer ikke kazaa lenger. Jeg bor på et hybelhus og plutselig har admin bestemt seg for å gjøre det litt vanskelig for oss. Vet ikke helt hva de har gjort, men hørte noe om at de har skaffet seg et prog som filtrerer trafikken.  Er det noe jeg kan gjøre for å lure meg unna?
Endret av Kowalski
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fungerer ikke det heller:(

jokki hadde en link til et fint program i signaturen sin for en stund siden.

Det het Shareaza, siden jeg bruker ruter har jeg valgt meg en port til dette programmet og åpnet den for det.

Så egentlig bude dette funke i ditt tilfelle, jeg har derimot ikke prøvd port 80 så kan jo ikke si det sikkert.

Endret av MemorX
Lenke til kommentar

jepp jeg hadde en shareaza url i siggen min, men den fjernet en moderator uten å si meg hvorfor *sur enda*. Shareaza har støtte for g2 nokså likt som fasttrack bare bedre hashing og mindre korrupte filer. Edonkey2000 et stort nettverk med mange filer bare det er mye kø. Og BitTorrent som har VELDIG gode hastigheter og skikkelig verifiserte filer.

Shareaza funker fint med port 80 men du får ikke brukt edonkey2000 nettverket da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...