flamethower1234 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hei Jeg (15) har begynt på Fresh og trener der aktivt. Jeg trener variert og godt. Noen ganger løfter jeg vekter og andre ganger løper jeg på tredemølle, tar push-ups osv. I tillegg går jeg på fotball, så jeg har en sunn livsstil med andre ord. Det jeg lurer på er hva slags proteinpulver jeg burde ta i forhold alderen min, hvor ofte og mengde så klart. Stor takk på forhånd! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Et sunt og variert kosthold, med nok protein. Unødvendig å "kaste" bort penger på proteinpulver. 2 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Det er sant, men jeg vil ha noen utenom det. Endret 4. august 2015 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hvor mange kcal får du i deg og hvordan er fordelingen på fett/karbohydrater/protein igjennom en vanlig dag?, gå nå igjennom kostholdet ditt før du begynner legge til supplementer. "Jeg går mye på tur, hvilke leggvarmere trenger jeg?" - like meningsløst spørsmål. 3 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hvor mange kcal får du i deg og hvordan er fordelingen på fett/karbohydrater/protein igjennom en vanlig dag?, gå nå igjennom kostholdet ditt før du begynner legge til supplementer. +1 Lenke til kommentar
sungun Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Det er sant, men jeg vil ha noen utenom det. Hvorfor? Hvor mye proteiner spiser du pr dag fra før og hvor mye veier du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå