Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Oki. Gibbs var jo sinnsykt god før. Dårlig form? Rett og slett en dårligere fotballspiller enn Monreal. Monreal er mye bedre i angrepsspillet enn Gibbs som kun har fart å bidra med fremover. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Nå blir det tungt. Walcott og Sanchez inn så kan det enda gå! Cech har ikke hatt dagen i dag altså! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Villa-kampen 13/14 all over again? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Bilic overbeviser i hvertfall. For en manager! Tror WH fort kan blande seg inn i topp 6 Enkelte har vel fått seg en vekker i dag tenker jeg. Kan fort bli en blytung sesong dette. Makan til tannløst lag skal man lete lenge etter. Defensivt i absolutt bedriftsidrettslagklasse. At Wenger aldri lærer. Kroneksempelet på complacent dette her Endret 9. august 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Dette er ikke Fifa. Ozil er ikke god nok, punktum. Det viser han match etter match. Fjorårets statistikk viser jo det, så saken er veldig grei der. Hvilken statistikk? Hvis du kun ser på mål/assist kolonnene, så skjønner jeg hvorfor dere er oppgitt, men du må gjerne vise meg statistikken ellers som viser at Özil er en rævva fotballspiller. Jeg venter. 4 mål og 6 assists på Ozil ifjor. Det er ikke godt nok for en offensiv midtbanespiller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Nå må spillere som Cazorla, Özil, Ramsey og Giroud steppe up. Dette er alt for dårlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) 4 mål og 6 assists på Ozil ifjor. Det er ikke godt nok for en offensiv midtbanespiller. Igjen, hvis meg statistikken som viser at Özil er rævva. IKKE mål/assist-kolonnen. Endret 9. august 2015 av MartinF Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Tror dere Cech får spille neste kamp?.. Wenger har nettopp betalt £10m for en keeper som er gått ut på dato. Ospina kostet £2,8m. Mourinho må vel være fornøyd med den dealen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Nå har vi begynt med panikkfotballen nå. Måker den opp og håper på det beste. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Arsenal har ikke gode nok backer. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Ahh, Sánchez! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Se her ja, kjempelurt Wenger. En spiller som nesten ikke har trent etter sommeren. Fullstendig panikk hos Wenger nå Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Se her ja, kjempelurt Wenger. En spiller som nesten ikke har trent etter sommeren. Fullstendig panikk hos Wenger nå Alexis har trent. Garantert. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Gleder meg til å høre unnskyldningen til Wenger denne gangen. "We werez notz sharpz enoughz. Too zoonz the league ztartz. Playerz not reztedz enoughz". Neste helg borte mot Palace blir funny. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Holy shit..... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Arh fy faen eg hater å se sånt der spillere ligger livløse... blir helt kvalm. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Æff, dette liker jeg ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Bah godt å se at begge er på beina i det minste. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Jeez. Er bare å bytte ut Tomkins og Giroud. Giroud så jo livløs ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå