Liquidkey Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Hmm, litt svakt av Cech der.Litt? Synd at han starter PL for oss på den måten, men er ikke veldig nervøs for det. Endret 9. august 2015 av Liquidkey Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Der sitter den for WH! Fortjent imo.Fortjent? Du er faen ikke sann. Vi triller jo bare rundt på ballen. Mister den i ett sett. WH er veldig smarte med ballen og gjør nesten alt rett. Arsenal har uten tvil tatt alt for lett på dette. Veldig typisk Arsenal kamp dette Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hvorfor er Ospina andrevalget? Var jo dritgod sist sesong. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hvorfor er Ospina andrevalget? Var jo dritgod sist sesong. This. Men Cech er jo "world class", som vi ser her... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Dette var faen meg trauste greier. Stryk til hele gjengen i go Benbjo-stil. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Vi burde ledet, de som ikke ser det anbefaler jeg en tur til Trondheim øyeklinikk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Forferdelig omgang. Vi er tilbake på nivået vi egentlig er på tydeligvis. Spiller som mot Swansea og Sunderland. Tror vi er fullstendig overlegene, men er i realiteten ikke i nærheten av nivået som trengs. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Kjempegreier. Jo flere kamper vi taper før overgangsvinduet stenger jo bedre er det. Kanskje Wenger rekker å innse at nåværende tropp er for dårlig til å vinne gull. Handleliste: Ny venstreback Ny spiss Ny DM Ny offensiv midtbanespiller Ozil er så jævla treg med ballen. Overhypet til de grader bare fordi han har spilt i RM. Burde selges ASAP. Endret 9. august 2015 av Adrax Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Elendig førsteomgang. Vi er over dem i 40 min, men roter noe helt jævlig når det gjelder. Kun Ox får godkjent, Cech som forventet ikke den veggen som noen her inne mener. Ospina > Cech. Ufortjent ledelse forresten, de scorer på sin første store sjanse. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Vi burde ledet, de som ikke ser det anbefaler jeg en tur til Trondheim øyeklinikk. Vi har hatt en halvsjanse som kom på skudd som gikk i en WH-forsvarer. Blir spennende å se hvor vi skal hente inn poengene vi ser ut til å tape i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Vi burde ledet, de som ikke ser det anbefaler jeg en tur til Trondheim øyeklinikk.Three Lions forhåpentligvis? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Kjempegreier. Jo flere kamper vi taper før overgangsvinduet stenger jo bedre er det. Kanskje Wenger rekker å innse at nåværende tropp er for dårlig til å vinne gull. Handleliste: Ny venstreback Ny spiss Ny DM Ny offensiv midtbanespiller Ozil er så jævla treg med ballen. Overhypet til de grader bare fordi han har spilt i RM. Burde selges ASAP. Er nok Ozils siste sesong her. Har bare ett år igjen og ser ikke for meg at han signerer ny. Har jo vært en enorm skuffelse i forhold til forventningene. Ganske gøy at en 16-åringer har han i lomma. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Kjempegreier. Jo flere kamper vi taper før overgangsvinduet stenger jo bedre er det. Kanskje Wenger rekker å innse at nåværende tropp er for dårlig til å vinne gull. Handleliste: Ny venstreback Ny spiss Ny DM Ny offensiv midtbanespiller Ozil er så jævla treg med ballen. Overhypet til de grader bare fordi han har spilt i RM. Burde selges ASAP. Not sure if serious... Are you Benbjo in disguise? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Studio er 100% enig med meg forresten. Artig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Noen ganger vet jeg ikke hva som er verst. Sprøytet som står i enkelte poster her eller kommentarfeltet på goal.com. Håpløs første omgang, men det har gått 45 mins. Reeeelaax ! Giroud og Walcott fikser detta. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Orker ikke diskutere med så naive fans som deg Martin. Er greit å innse realiteten. Vi er et fysisk svakt lag. Vi mangler en person med lederinnstinkt i tillegg til flere med fightervilje, slik som Alexis. En gjeng med pusegutter. Det er virkelig ingen overraskelse at vi spiller slik, for dette er en replay av høsten ifjor. Endret 9. august 2015 av Adrax 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Studio er 100% enig med meg forresten. Artig. Usikker på om det er positivt, men spørs vel hvem som er i studio Er i utlandet atm så har bare på stream. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Orker ikke diskutere med så naive fans som deg Martin. Er greit å innse realiteten. Vi er et fysisk svakt lag. Vi mangler en person med lederinnstinkt i tillegg til flere med fightervilje, slik som Alexis. En gjeng med pusegutter. Jeg naiv? Jeg tror ikke vi har et godt nok lag til å vinne tittelen, det har jeg sagt i hele sommer, om du har lest her inne. Men ny venstreback? Monreal presterer mer enn godt nok. Hvem mener du skal komme inn og utgjøre en forskjell? DM og spiss er jeg enig i, men at Özil ikke er god nok viser en total mangel på kunnskap. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Arsenal-fansen godt i gang her ja! Tilbake til krisemaksimering etter 45 minutter Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Orker ikke diskutere med så naive fans som deg Martin. Er greit å innse realiteten. Vi er et fysisk svakt lag. Vi mangler en person med lederinnstinkt i tillegg til flere med fightervilje, slik som Alexis. En gjeng med pusegutter. Jeg naiv? Jeg tror ikke vi har et godt nok lag til å vinne tittelen, det har jeg sagt i hele sommer, om du har lest her inne. Men ny venstreback? Monreal presterer mer enn godt nok. Hvem mener du skal komme inn og utgjøre en forskjell? DM og spiss er jeg enig i, men at Özil ikke er god nok viser en total mangel på kunnskap. Det han leverer i overhodet ikke godt nok. Alle lever på at han var god mot et Lyon som ikke møtte opp. Siden det har han vært svak igjen. Er god kanskje 1/10 kamper 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå