treigen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 eg har ein ibmharddisk på 80 gb. i windows viser den som raw og berre 33,1 gb eller noko. den er formatert i ntfs. har nettopp klikka. nokon som veit kva eg kan gjere for å få den til å virke i gjen? merkelig at den berre viser 32 gb når den egentlig er 80. den er delt opp i 2 partisjonar, ein på 57 og ein på 23 eller noko. men i windows viser det berre ein partisjon på 33,1 gb!! har prøvd ett program som skal finne ut kva som har vert på disken, der viser den heilt tom!! må den vere formatert først for at sånne program skal virke? Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Sjekk at ikkje jumperen bak på harddisken er sett til «32 GB clip». Då «kuttar» disken dei siste gigabytane, slik at også gamle maskinar som ikkje støttar diskar større enn 32 GB kan nytta han. Lenke til kommentar
treigen Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 skal gjere det, men den har virka fint fram til no.. eg har ikkje skifta på jumperen iallefall.. Lenke til kommentar
treigen Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 eg brukte programmet r-studio(www.r-tt.com) til å få tilbake filene mine. programmet kan anbefalast! Lenke til kommentar
Libbe Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 dette virket ganske rart, men, er du sikker på at de er partisjonert riktig, slik at den ene partisjonen ikke er en partisjon, men bare en del av disken som er upartisjonert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå