BigJackW Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Bærbaren gikk på sjøen i dag og må derfor ha ny. Pris rundt 6000 men kan strekke meg om nødvendig. I hovedsak skal den brukes til skolearbeid så derfor greit om den ikke er veldig tung men samtidig har greit med batteritid. Gaming blir det ikke noe av. Minimum full HD skjerm og ssd. Har sett litt på Lenovo Z50 men den har hybrid disk og ser det skrives at den har et billig panel? Den forrige pcen jeg hadde var en Asus F550 15.6" og den føltes veldig billig, så er litt skeptisk til Asus. Ikke noe godt tastatur og touch pad osv. Vet ikke hvordan de andre modellene er da? Denne var i samme prisområde når jeg kjøpte den for et år siden. Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Du burde hente opp igjen pc'en eller leie inn dykkere som henter den, om ikke det var på dypt vann. Mye miljøgifter i en PC. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Den ligger ombord i en båt som gikk under ved kai, båten blir tatt opp i morgen. Pcen er vel ikke det som forurenser mest i forhold til de x antall liter diesel og hydraulikkolje ombord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå