IngvaldNordland Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Reisende Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Utrolig flott arbeide dette Ingvald - grafisk og dynamisk i uttrykket samt et etterarbeide av høy klasse i mine øyne. mvh Jan Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Veldig kreativt og flott, langt forbi hva jeg kan finne på/eller få til. Godt jobba! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Må si jeg får mer og mer sansen for dine "verker". Hva du enn gjør for og få frem utrykkene ligger nok over mitt nivå, men inspirerende er det:-) Får en følelse av og være på farten, som tittelen henspeiler på. Preget du har satt på bildet, gjør at en føler en passerer gjennom byen. Gir også et inntrykk av at det er flere med på reisen... Må bare hive meg på Jan´s kommentar i tillegg:-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Stor takk til Jan, Helene og Pentaxen. Det varmer å få slike tilbakemeldinger. Innholdet er viktigere en antallet : ) Vi er vel alle i en prosess der vi jobber frem noe vi føler vi er ved å få tak i, og helt i boks kommer vi nok aldri, Men artig så lenge det varer. mvh Ibn Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Stor takk til Jan, Helene og Pentaxen. Det varmer å få slike tilbakemeldinger. Innholdet er viktigere en antallet : ) Vi er vel alle i en prosess der vi jobber frem noe vi føler vi er ved å få tak i, og helt i boks kommer vi nok aldri, Men artig så lenge det varer. mvh Ibn Stå på Ingvald! Du har noe flott og kunsterisk i uttrykket ditt som er sjelden vare og jeg ser frem til å se hvordan du kommer til å raffinere dette videre. For å være helt oppriktig med deg, så kan du helt klart gjøre en utstilling med de produktene du har fremvist til nå. Det er høy klasse over dette og ingen "copy cat" i måten du gjør dette på. Ta det som et stort kompliment! mvh Jan Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 6. august 2015 Forfatter Del Skrevet 6. august 2015 Stor takk til Jan, Helene og Pentaxen. Det varmer å få slike tilbakemeldinger. Innholdet er viktigere en antallet : ) Vi er vel alle i en prosess der vi jobber frem noe vi føler vi er ved å få tak i, og helt i boks kommer vi nok aldri, Men artig så lenge det varer. mvh Ibn Stå på Ingvald! Du har noe flott og kunsterisk i uttrykket ditt som er sjelden vare og jeg ser frem til å se hvordan du kommer til å raffinere dette videre. For å være helt oppriktig med deg, så kan du helt klart gjøre en utstilling med de produktene du har fremvist til nå. Det er høy klasse over dette og ingen "copy cat" i måten du gjør dette på. Ta det som et stort kompliment!mvh Jan Takk for særdeles hyggelig oppmuntring Jan!! mvh IngvaldN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg