FB.011007441061002 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Nav Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Funker nok bedre enn NAV dette her tenker jeg... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Helene sa det før meg. Roar Lenke til kommentar
rognstad Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Heisann, Jeg er for tiden under NAV desverre!.. nå har det seg slik at jeg har hvert i arbeidstiltak gjennom nav hos en butikk i fredrikstad. Jeg har kjøpt gjenstander i butikken ford jeg likte det og ønsket ha det selv=).. etter noen uker så stoppet nav utbetaling uten respons, så jeg måtte selge div private gjenstander for å få penger til mat, medisin osv. Nå i januar, så sier nav at jeg ikke får utbetalt husleie osv, pga dem antar det at jeg solgte disse privat gjenstandene som privat inntekt? :S Er dette riktig av dem og gjøre eller er det flere som syns det er ugler i mosen her? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg