Kruste Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Når jeg skal skrive SMS så har det dukket opp tre prikker under hvert ord jeg skriver, skjønner ikke hva som har skjedd, hvordan blir jeg kvitt dette ? Kjører på nyeste Android. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Når jeg skal skrive SMS så har det dukket opp tre prikker under hvert ord jeg skriver, skjønner ikke hva som har skjedd, hvordan blir jeg kvitt dette ? Kjører på nyeste Android. Hei! Har du mulighet til å legge ut et screenshot av disse prikkene? Bare hold inn power-knappen og volum-ned samtidig for å ta et screenshot. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Vill gjetting, men kan det være stavekontroll stilt inn på et annet språk? Lenke til kommentar
Kruste Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Tror også at det det er noe med stavekontroll og gjøre. Drev og skrev noen SMS i går det var da de dukket opp, sikkert kommet bort på noen tastekombinasjoner Lenke til kommentar
Helgenen63 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 2015-08-05 07.10.04.png Er nytt fra 5.1.1. Betyr bare at D finnes flere enn de 3 visningsforslagene.Hold ned på ordet med 3 prikker så kommer resten av forslagene opp Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Et lite tips: bytt ut stock keyboardet med Swiftkey.. personlig veldig happy med det, og skriver kjappere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå