SilverthornLIVE Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Windows 10 registrerer ikke min Dell 2713HM. Er det noen andre som har det samme problemet? På Dell sine sider står det at monitoren ikke støttes av Windows 10. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Windows 10 registrerer ikke min Dell 2713HM. Er det noen andre som har det samme problemet? På Dell sine sider står det at monitoren ikke støttes av Windows 10. Får du ikkje bilde? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Fungerer helt fint hos meg! Lenke til kommentar
SilverthornLIVE Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Jeg fikk ikke bilde. Skrudde av og på skjermen og sjekket koblinger, så jeg rullet tilbake til 8.1. Da var det liv i den med en gang. Skal prøve igjen når jeg kommer hjem fra jobb. Oppløftende at det fungerte til deg Neppe. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Oppløftende at det fungerte til deg Neppe. Koselig fyr. Skal vi ta øl en kveld? Jeg bare bekrefter at det er hverken noe i veien med kompatibilitet i Windows 10. Her er ikke støtten på hverken USB eller bildet et problem. Lenke til kommentar
SilverthornLIVE Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Tolket du svaret mitt som frekt? Jeg mente det jeg sa. Godt å høre at det fungerte til deg. Altså derfor prøver jeg igjen når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå