Gå til innhold

[Løst] Vinkel på sidespeil

Patrick123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det viktigste er vel å kunne se bakover når du kjører, ikke se om dekket er på linjen eller ikke...

Sikter du speilet så langt ned ser du vel minimalt bakover, du kan heller åpne døra og se ut der når du skal parkere så du ser linjen om du trenger det.

Lenke til kommentar

Nei, du skal ha god sikt bakover i trafikken, har ingenting med parkering å gjøre, selv om du selvsagt kan bruke speilene til det også.

Men hvis du har de så vinklet at du ser bakdekk tenker jeg at du ikke ser noe som helst, noen speil har dog en vinklet del øverst så du får begge deler, noen har også ekstraspeil for det.

Lenke til kommentar

På (noen) nye biler senker speilene seg når man setter bilen i revers, slik at man ikke ser lengre bak enn bakdekket.
Jeg synes det er utrolig irriterende og får lyst til å klippe av ledningene hver gang jeg ser slike elektriske speil.
Speil (og biler generelt) var bedre før. Da så man i alle fall hvor man rygget.

Lenke til kommentar

På (noen) nye biler senker speilene seg når man setter bilen i revers, slik at man ikke ser lengre bak enn bakdekket.

Jeg synes det er utrolig irriterende og får lyst til å klippe av ledningene hver gang jeg ser slike elektriske speil.

Det vil vel være en bedre løsning å deaktivere funksjonen..

Lenke til kommentar

Hvorfor gjøre det enkelt? :p

Synes det er en ganske snop funksjon innimellom.

Lenke til kommentar

Ikke alle forstår at man kan rote med sikringer. Og ikke alltid er sikringene kun for den ene funksjonen.

På min bil er det bare ett par klikk i innstillingene til bilen så er den funksjonen skrudd av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...