Miss_star Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hei. Jeg har problemer med dekningen på min Samsung Alpha. Jeg får ofte meldinger om at folk har prøvd å ringe, de som ringer får beskjed om at telefonen min er av (noe den ikke er), jeg sliter med og få sendt meldinger, og ei venninne sier hun ofte har problemer med å levere meldinger til meg men ingen andre. Jeg har snakket med Djuice som bekrefter at de med Telenor dekning har hatt problemer med denne telefonen dersom, 4G er skrudd på. Fikk beskjed om å oppdatere telefon og alt skulle være fikset her, men har oppdatert til ny oppdatering som jeg nettopp fikk på telefon uten hell! Er det andre med det problemet som vet råd? Det er litt irriterende med en telefon som ikke fungerer slik den skal, sånnsett kan jeg jo gå med 4G avskrudd men slik irriterer meg. Og er det noen som vet om det er samme problemet med netcom, eller om det kun er telenor? 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Har samme problem, med samme telefon og Telenor. Har ingen løsning til deg annet enn å skru av 4g, men er meget intressert i hva du finner ut Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Har samme problem, med samme telefon og Telenor. Har ingen løsning til deg annet enn å skru av 4g, men er meget intressert i hva du finner ut Ja får jo bare gjøre det i verstefall, men slike små ting irriterer meg. Selv om jeg ikke merker forskjell Håper noen kan gi et svar, dersom den ikke har det problemet med netcom får jeg vurdere å bytte. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Har samme problem, med samme telefon og Telenor. Har ingen løsning til deg annet enn å skru av 4g, men er meget intressert i hva du finner ut Snakket med telenor og Samsung. Skulle restarte telefonen til fabrikk innstillinger. Hjalp ikke dette burde jeg sende den inn. Nå har jeg nullstilt så får vi se ☺ Endret 5. august 2015 av Miss_star Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå