lyne123 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg har drevet og sett på smartklokker til min samsung galaxy note 3. Men sliter litt med å finne en, vil helst ikke ha en veldig stor en! En på størrelse med apple watch hadde vært greit. Har lest litt om samsung galaxy gear 2 neo og trur ikke den er så stor, og syns den ser grei ut :-) er det noen som har den? Eventuelt hva syns dere om den? Vil dere anbefale slike smartklokker? 1 Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Avhenger virkelig av dine forventninger og behov. Samsung skal etter rykter slippe en ny smartklokke nå i august så anbefaler deg om å vente til den har kommet http://www.tek.no/artikler/bekreftet-samsungs-neste-smartklokke-far-roterbar-urkrans/191776 Neo klokkene vil bare virke med samsung telefoner av det jeg husker, hvis du ikke er klar over det. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Tror jeg venter en generasjon eller tre før jeg hopper på smartklokke. Skulle jeg derimot ha valgt en i dag, så ser Huawei Watch veldig spennende ut. Tror den skal slippes nå på slutten av sommeren, men om/når den kommer til Norge vet jeg ikke. Pris har jeg ikke sett på denne, så litt uvisst der. Ellers så er Moto 360 og en kandidat som begynner å komme ned på et hyggelig prisnivå. Ville uansett valgt en klokke som fungerer opp mot alle telefoner (med Android), så man ikke er bundet opp mot et spesifikt mobilmerke fremover. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Hva vil du bruke den til (bortsett fra sjekke tiden, styre musikken, lese tekstmeldinger/epost/FB og kontrollere hvem som ringer)? I tillegg til de vanlige mobilmerkene så får du også gode smartklokker fra Pebble og Garmin (Vivoactive). Endret 5. august 2015 av Frobe Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Hva vil du bruke den til (bortsett fra sjekke tiden, styre musikken, lese tekstmeldinger/epost/FB og kontrollere hvem som ringer)? I tillegg til de vanlige mobilmerkene så får du også gode smartklokker fra Pebble og Garmin (Vivoactive). Ville definitivt kjøpt en klokke med OS fra samme leverandør som telefonen(e) den skal brukes med. Da får man flere muligheter over tid og er ikke prisgitt godvilje fra produsenten mot konkurrenter. Lenke til kommentar
lyne123 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Hva vil du bruke den til (bortsett fra sjekke tiden, styre musikken, lese tekstmeldinger/epost/FB og kontrollere hvem som ringer)? I tillegg til de vanlige mobilmerkene så får du også gode smartklokker fra Pebble og Garmin (Vivoactive). Skal egentlig bare bruke den til det du nettop skrev :-) Er ikke no mer jeg kommer til å bruke den til:-) Takk for svar! Lenke til kommentar
lyne123 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Takk for svar kjekt med flere! Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg vil slå et slag for Pebble. Den er uavhengig av produsent, så lenge du har iPhone eller Android, og den har vesentlig lenge batteritid enn de fleste andre telefoner. Steel-utgavene er også ganske pen (etter min mening i alle fall), og det er et greit utvalg av alternative klokkereimer på ebay. Går du for en Steel, velg børstet stål, de synes ingen skrammer på. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Om Pebble Steel så er det og greit å vite at den ikke tar vanlige klokkereimer. du må da eventuelt kjøpe en adapter. Time steel tar alle reimer, though, og har "fargeskjerm" https://getpebble.com/shop Beste er om du får kjøpt det fra den amerikanske butikken, da prisene er billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå