Knut S Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 frem i lyset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Velger med V2 hvor flere detaljer kommer fram, noe som jeg mener er viktig dersom det å vise insektet er det viktigste, men det jo ikke sikkert det er hovedhensikten med bildet ditt. Fin skarphet i V2 der insektet kommer klart fram. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ragnar. Første grunntanke når jeg tok bildene var insektet men det ble ikke helt så bra som jeg håpet. Men på V1 så syns jeg at det ble litt spesiel lyssetting ovenfra og ned på blomsten. Syns også strået var med å styrke lyset der og så ble det litt mørkere og mer uklart på venstre side. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Fine begge bildene, men er enig med Ragnar at V2 er det beste. Skal det være med et insekt, så skal det være hovedfokuset. Fint lys og flotte farger, fin dus bakgrunn. Good job! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Tusen takk for tilbakemelding Helene. Ja insektet kom nok best ut på V2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg