Mohamed Ali Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) jeg har flere ganger skrudd på tv og sett en haug med flere båter og folk på sida bare vifter med norsk flagg. JEG MÅ BARE SPØRRE.. hva er det?? what is this shit all about. jeg har aldri sett noe så menningsløst Endret 4. august 2015 av Mohamed Ali Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Sakte-TV – som NRK er verdenskjent for. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Heilt einig. Kvar 17. mai, so går det ein gjeng med folk utkledd i gatene og veiver med norske flagg og støyer og herjer. Kva er vitsen? Dei går jo berre i vegen for ordentlege folk! Aldri sett noko so meiningslaust. Lenke til kommentar
Mohamed Ali Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Heilt einig. Kvar 17. mai, so går det ein gjeng med folk utkledd i gatene og veiver med norske flagg og støyer og herjer. Kva er vitsen? Dei går jo berre i vegen for ordentlege folk! Aldri sett noko so meiningslaust. ja helt enig.. det går i samme spørsmålskategori som jeg stilte. hva synes du om dette spørsmålet her. Hva er vits i å ha en konge i en land som Norge? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Forsiktig nå. Troll er heller ikke noe som hører hjemme i Norge. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Hvis man ikke liker sommerbåt programmet så er det jo bare å skru av eller bytte kanal Syns det var koselig når den kom til området her jeg bor Kom faktisk på tv Endret 16. august 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Mener eg så Kermit med solbriller ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå