fjarle Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hils på Xperia M5 og C5 Ultra.Sony slipper to nye Xperia-modeller Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Interresant, M5 virker bra, særlig hvis den følger M4 sin pris, vurderer den nå. Ønsker meg forøvrig en ny Compact-modell uten glass bak, det er drømmemobilen min. 4 Lenke til kommentar
MrZone Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hvilket marked er denne telefonen myntet på? Z serien er selfølgelig flasgship modellene. Er dette da de billigere "snapchat" modellene? Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Håper de kommer med en ny Z snart, min Z2 er snart klar for utskiftning... 1 Lenke til kommentar
bogamaster Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Spesielt av Sony. Det er jo ikkje så veldig lenge siden M4 Aqua ble lansert, og endo mindre tid siden den ble lagervare i butikkene. Lenke til kommentar
Valodore Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Xperia M5 og C5 kommer ikke til det nordiske markedet i følge Sony selv. I hvertfall ikke med det første, sa de Disse er designet for det asiatiske markedet, som er mer opptatt av selfie-kamera. Så blir nok ingen priser med mindre noen importerer disse, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg