Bandidos-Pelle Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg leste flere steder at spillet kom ut 7. november. Samme dag, den 7. så løp jeg ned på Ram &Rom på Majorstua for å kjøpe spillet. Av all min forbauselse, så var ikke PES3 der! Jeg måpte, og bestemte meg for å spørre bak disken... Mannen så bare dumt på meg, og sa at spillet ikke komemr før 28. november. Hmmm... Kan dette stemme? Lenke til kommentar
Toa Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jupp. For en ukes tid siden hørte jeg at det var utsatt til slutten av måneden... Lenke til kommentar
andnaess Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Lastet ned demoen nå i kveld, og om de planlegger å slippe spillet de nærmeste to ukene så har de arbeid foran seg... Jeg sitter på en XP2000+ med et GeForce5200FX kort. Nå er ikke dette super maskinvare, men på laveste oppløsning med laveste detaljenivå opplevde jeg at spillet gikk i halv hastighet (som om slow motion var på) det meste av tiden. Det gikk maks greit med 3-4 spillere i bildet samtidig. Det som om spillet prøver å opprettholde en minimumsFPS, og når dette ikke går halveres hastigheten, noe som gjør det hele uspillbart. (Ikke at det hadde vært så veldig mye mer spillbart med hakking isteden!). Lenke til kommentar
darker Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Pro Evolution Soccer 3 Sport 28-Nov-2003 <-- uk release. Så, kommer om noen uker da. Info fra tothegame Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 PC-versjonen av Pro Evolution Soccer 3 har aldri blitt utsatt. Lanseringsdatoen har vært fastsatt lenge. Og det har vi også påpekt hele tiden: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14691 - Sjekk oss neste gang, så slipper du bomtur. Produktsidene finner du vet å bruke søkemotoren som befinner seg i høyremenyen av Gamer.no - eller ved å trykke på linken under boksbildet i omtalene/artiklene om produktet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Spillet har aldri blitt utsatt. Lanseringsdatoen har vært fastsatt lenge. Og det har vi også påpekt hele tiden: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14691 - Sjekk oss neste gang, så slipper du bomtur. I'll keep that in mind, TST Btw, jeg leste fra en side på nettet, som var datert til 31/10, at spillet skulle komme ut den 7. Siden dagen den var skrevet på var så nærme releasen, så regnet jeg med at de satt på rævva med fakta. Noe det viste seg at de ikke gjorde. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Lastet ned demoen nå i kveld, og om de planlegger å slippe spillet de nærmeste to ukene så har de arbeid foran seg... Jeg sitter på en XP2000+ med et GeForce5200FX kort. Nå er ikke dette super maskinvare, men på laveste oppløsning med laveste detaljenivå opplevde jeg at spillet gikk i halv hastighet (som om slow motion var på) det meste av tiden. Det gikk maks greit med 3-4 spillere i bildet samtidig. Det som om spillet prøver å opprettholde en minimumsFPS, og når dette ikke går halveres hastigheten, noe som gjør det hele uspillbart. (Ikke at det hadde vært så veldig mye mer spillbart med hakking isteden!). Den demoen er litt buggete når det gjelder fart. Problemet hos meg var at det gikk i dobbel hastighet, selv i 1024x768 med høyeste kvalitet, helt til jeg skrudde på TV-ut.... (mystisk).... Den demoen er vel ganske gammel, så de har nok fikset mye til fullversjonen. Uansett skal det lite til for at spillet blir bedre enn FIFA 2004. Det spillet er jo en skam (ihvertfall PC-versjonen). Lenke til kommentar
slettern Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 er spillet ute i butikkene nå? utgivelsesdatoen på tothegame var den 21. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Noen som vet om det har kommet/vil komme oppdatering så man kan få riktige navn på klubber etc. til pc? Lenke til kommentar
simmy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Personlig syns jeg pro ev soccer 3 var et dritspill. Jeg gleda meg til å prøve det, for jeg tenkte kanskje det var en verdig motstander av fifa. Men det var det ikke(syns jeg da). Kontrollene var satt opp i hytt og gevær, og jeg måtte definere kontrollene etter knappene på ps2-kontrollern, vannvittig teit. Og det at det bare er sånne fake-lag gjør spillet enda kjedeligere. Jeg spilte en halv omgang, gadd ikke mer. Terningkast 1 :shocking: Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Personlig syns jeg pro ev soccer 3 var et dritspill. Jeg gleda meg til å prøve det, for jeg tenkte kanskje det var en verdig motstander av fifa. Men det var det ikke(syns jeg da). Kontrollene var satt opp i hytt og gevær, og jeg måtte definere kontrollene etter knappene på ps2-kontrollern, vannvittig teit. Og det at det bare er sånne fake-lag gjør spillet enda kjedeligere. Jeg spilte en halv omgang, gadd ikke mer.Terningkast 1 :shocking: Uten å med vilje prøve å egle på meg noen, vil jeg si med uenig. Ja, spillet er mindre realistisk enn FIFA. Det er faktisk mer "arkadeaktig", noe jeg liker godt. Jeg synes det var bra at spillet var såpass forskjellig fra FIFA, for det har jeg jo spilt i 6 år nå i de fleste varianter. FIFA har jeg liksom gått litt lei av. Syns de har gått litt for langt med deres form for realisme i spillet, blir for mye av de samme "supre" fintene og sånn. Hele greia blir litt for mye av det samme om igjen og om igjen, både i pasninger og skudd. Frispark og løp uten ball er blitt meget bra dog. Kontrollene i PES3 er ikke langt unna de i FIFA. Etter 5 min spilling var jeg vant til dem. FIFA er et knallspill, ingen tvil om det. Men jeg syns som sagt det var kjekt å få et litt annerledes alternativ, og vil spille begge. Synd med feil navn på de fleste lagene, men regner med noen lure folk legger ut en patch eller noe sånt som fikser dette. Dette vil vel ikke bryte lisensrettighetene til navn-innehaverne hvis denne patchen er gratis. Jeg gir PES 3 terningkast 5, god underholdning. (Jeg liker godt fotball ja). Dette er bare min egen mening, jeg mener ikke å støte noen som er av annen oppfatning. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Prøvde et PES spill for første gang i helgen. PES3 på ps2. Likte spillet veldig godt, og mener det er bedre enn fifa 2004 på mange punkter. Eneste er at jeg synes off the ball funksjonen og driblesystemet til fifa2004 eier alt... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Synes at FIFA har et forsprang, men jeg synes PES3 er helt greit og jeg kommer sikkert til å bruke endel tid på det. Har skrevet i tidligere innlegg at jeg synes FIFA er bedre, og det gjør jeg fortsatt, men PES3 har gitt meg en positiv overraskelse på pc som jeg tvilte på at jeg kunne få. Men, jeg vil ha skikkelige navn på klubber etc. Noen som vet om noen har laget en patch el. til pc versjonen? Vet det finnes en cd til PS2 som gjør det samme, og det bør jo være langt lettere å få ordnet dette på pc versjonen. Lenke til kommentar
simmy Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Prøvde et PES spill for første gang i helgen. PES3 på ps2. Likte spillet veldig godt, og mener det er bedre enn fifa 2004 på mange punkter. Eneste er at jeg synes off the ball funksjonen og driblesystemet til fifa2004 eier alt... Drible-systemet på fifa? jeg har det på xbox, og jeg syns det sugde skikkelig, kan jo bare ta en sånn dragning til venstre jo, også kan man ta en annen finte når man står stille. jeg har prøvd alt mulig av knapper, og det er alt jeg har kommet frem til. Kan hende jeg har vært litt kløne der, men har ikke funnet mer enn en finte, hvis du kan kalle det det. Syns fintene var bedre på fifa før, når man kunne ta overstegs-finte og "snurre-rundt" finte osv. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Et par ting som irriterer meg skikkelig med PES3 på pc: Hvorfor i all verden lesper komentatorene? (de er også veldig dårlige) Grafikken er nokså håpløs Lyden er middelmådig Men, spillbarheten er der til de grader. Liker godt at kampene er så utforutsigbare. Vanskelig å gjøre det samme gang på gang. Synes fortsatt at FIFA ligger et par år foran. Mye mer finpusset. PES3 virker ikke helt ferdig. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Prøvde et PES spill for første gang i helgen. PES3 på ps2. Likte spillet veldig godt, og mener det er bedre enn fifa 2004 på mange punkter. Eneste er at jeg synes off the ball funksjonen og driblesystemet til fifa2004 eier alt... Drible-systemet på fifa? jeg har det på xbox, og jeg syns det sugde skikkelig, kan jo bare ta en sånn dragning til venstre jo, også kan man ta en annen finte når man står stille. jeg har prøvd alt mulig av knapper, og det er alt jeg har kommet frem til. Kan hende jeg har vært litt kløne der, men har ikke funnet mer enn en finte, hvis du kan kalle det det. Syns fintene var bedre på fifa før, når man kunne ta overstegs-finte og "snurre-rundt" finte osv. Jepp, du er en kløne. Prøv å les manualen som fulgte med spillet. Man holder inne venstre triggern, for så å bruke den høyre spaken til å ta de fintene du vil, f.eks., snurre på spaken, fyrn tar en snurre finte, som du etterlyser, ikke verre, voila... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå